Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik naar Amstelveen, jullie naar Amsterdam Oud Zuid

Gepost door Lili 
Hallo,


Ik wil al heel lang naar Amstelveen verhuizen maar gezien de lange wachtlijsten via woningnet duurt het me te lang.
Kort maar krachtig, ik heb:
- een 4 kamerwoning in de hoofddorppleinbuurt
- op de eerste etage
- huurprijs 500 euro, huursubsidie mogelijk
- groot balkon op het zuiden
- supermarkt op 100 meter loopafstand
- vrije scholen, kunstmagneetscholen, bredescholen op korte afstand
- winkels genoeg in de buurt

Ik wil het liefst zsm naar Amstelveen omdat ik de rust wil opzoeken nu mijn dochtertje groter wordt.
Eigenlijk heb ik geen eisen wat betreft de woning, als het maar in Amstelveen is en mnimaal 2 slaapkamers heeft. Opknappen en veranderen doe ik toch wel haha, jij toch ook?

Heb je iets in de buurt van Amstelveen (Weesp, Uithoorn, etc. ) Reageer dan ook!

WIE O WIE?
Re: Ik naar Amstelveen, jullie naar Amsterdam Oud Zuid
06 mei 2015 22:42
Mocht u iemand tegenkomen die richting Heiloo/Alkmaar wilt vanuit Amstelveen dan sta ik open voor een driehoeksruil.
Goedendag,

Ik heb een etage woning in Amstelveen vlak bij het stadshart ..
De metro en bushalte vlakbij.
parkjes en scholen in de buurt.
Het is een 3 kamer appartement voorheen 4 kamer totaal 90 vierkant meter..

De huur is €840 euro
Hallo,

Wat ik te ruil kan aanbieden is geen Amstelveen maar een dubbele bovenwoning met 2 balkons en een erker in de mooiste buurt van Amsterdam.
Ik woon in een rustig straatje uit 1900 achter het concertgebouw.
Ideaal voor kinderen. Winkels , ov , musea etcetera in de buurt.
Mocht je interesse gewekt zijn dan hoor ik dat graag.
Huur onder de 700 euro. 95m2.

Mvg JvanderCingel
Goedemiddag,

Ik woon in Amstelveen mooie 4 kamer woning, sociale huurwoning en wil dol graag terug naar Amsterdam.

Woning is vorig jaar gerenoveerd nieuwe keuken en nieuwe toilet. Een mooie lichte woning met balkon op de 6e verdieping. 3 slaapkamers, ruime berghok en beneden de flat is een box. Flat wordt vaak schoongemaakt.

Gesitueerd net achter de Beneluxlaan ongeveer 6 minuten lopen naar de metro en 15 minuten naar het Stadshart Amstelveen. Winkelcentrum Groenhof is 5 min lopen. Groenhog/Sportlaan ligt de flat. Dichtbij het zwembad meerkamp. Groene omgeving met een ruime speelplek voor de deur. Tevens diverse scholen in de buurt.

Ik ben bereikbaar op 06-23026764.

Met vriendelijke groet,
Nathalie Struwer
Hallo Lili,

Ik heb een eengezinswoning in Ouderkerk aan de Amstel.
3 slaapkamers en zolder, voortuintje, achtertuin op het zuid westen met stenen schuur.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Vriendelijke groet,

Sanneke
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: