Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

wij naar assen of haren jij naar arnhem

Gepost door senna 
hallo,

wij zijn op zoek naar een huis in assen of haren. graag met 3 slaapkamers of meer en een achter en voortuin. wij wonen hier in een hoekhuis in een rustige wijk in arnhem-zuid vlakbij kronenburg. 3 slaapkamers, ruime badkamer met douche en grote zolder met vaste trap. Ook een voor en achtertuin
Hallo,ik ken iemand die in ASSEN woont en hij wilt met mijn woningruil doen maar ik wil niet naar Assen .Zou misschien een driehoeksruil ook kunnen?Het huis in Assen is eengezinswoning met 4 slaapkamers en de huur is 390 euro.Wat is uw huurprijs?
Ben
Re: wij naar assen of haren jij naar arnhem
12 december 2008 17:40
Beste Saji,

Waar woon jij nu dan, wat voor woonruimte biedt jij aan en waar wil je naar toe?



Saji Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo,ik ken iemand die in ASSEN woont en hij wilt
> met mijn woningruil doen maar ik wil niet naar
> Assen .Zou misschien een driehoeksruil ook
> kunnen?Het huis in Assen is eengezinswoning met 4
> slaapkamers en de huur is 390 euro.Wat is uw
> huurprijs?
Beste Saji,

Waar woon jij nu dan, wat voor woonruimte biedt je aan en waar wil je naar toe?
mogelijk ken ik iemand.

Ben
Hallo Ben, Ik woon in Vorden,het is een dorp 10km van ZUTPHEN.Eengezinswoning met 3slaapkamers,zolder,gesloten keuken,kelder.schuur.voor en achter tuin.cv.grote woon kamer de huur prijs is 417,00 euro.Aanwezig bushalte,parkeergelegenheid,kindervriendelijk,winkels op loopafstand,train station.Ik zoek iets wat groter en waar dat weet ik nog niet maar niet in drenthe.MVG Saji
Re: wij naar assen of haren jij naar arnhem
13 december 2008 18:26
hallo senna wat vind je van groningen het is niet zo ver van daan assen is niet zo ver vandaan ik heb ook een gezienwoning
met vierslaap kamer en zolder en voor tuin en agtertuin en op loopafstaan naar de grooitenwinkelcentrum
mijn tel 0505777715 metvriendelijkgroet
hallo senna

Ik woon in Assen wil ik ook naar Arnhem verhuizen. ik heb huis met 3 slap kamers grote zolder kindvriendelijk buurt vlakbij basis scholen, winkelcentrum, bus halte enzovoort. zou u willen contact op nemen met mij?
gulay
Re: wij naar assen of haren jij naar arnhem
08 augustus 2015 17:52
senna Schreef:
-------------------------------------------------------
> hallo,
>
> wij zijn op zoek naar een huis in assen of haren.
> graag met 3 slaapkamers of meer en een achter en
> voortuin. wij wonen hier in een hoekhuis in een
> rustige wijk in arnhem-zuid vlakbij kronenburg. 3
> slaapkamers, ruime badkamer met douche en grote
> zolder met vaste trap. Ook een voor en achtertuin

Ik heb huis in Assen met 3 slap kamers met ruime zolder dus voor en achter tuin wil ik graag naar Arnhem verhiuzen.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: