Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: woningruil binnen AMSTERDAM

Gepost door Demirez 
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
01 april 2015 22:46
Aangeboden woning
Provincie: Noord-Holland
Woonplaats: AMSTERDAM
Stadsdeel/wijk: Noord
Postcode: 1032JN
Straat: Heggerankweg
woningtype: Etagewoning / Benedenwoning

Etage: Begane grond -
Aantal kamers: 3
Waarvan slaapkamers: 2
Woonoppervlak: 70m2
Huur: € 570
Verhuurder : Stadgenoot
Kenmerken woning:
Aanwezig: cv, berging, douche, voortuin, achtertuin


Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels


Gevraagde woning:

etage woning maisonnette flatwoning met lift .Geen bagane grond Liefst met: parkeergelegenheid....



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/09/2015 01:08 door Demirez.
hallo heeft intresse om in purmerend te wonen, 4 kamer woning in flat met lift.
voldoende parkeergelegenheid. mijn tel nr is 0684631357
mvg
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
02 april 2015 17:21
bedankt voor uw reactie maar wij zoeken woning binnen Amsterdam.
Goedemorgen,

Mag ik vragen of de slaapkamers een beetje ruim zijn?
En is huurtoeslag mogelijk?

Gr Samira
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
10 april 2015 22:43
Hoi samira

Het is een sociale huurwoning u kunt huurtoeslag aanvragen.Slaapkamers zijn ruim genoeg.
u kunt mij eventueel bellen voor meerdere info

0624500188

Mvg
Demirez
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
13 april 2015 11:18
Hoi,

Ik heb je een prive bericht gestuurd, wil je me laten weten of je die hebt ontvangen.
Bedankt


Gr Samira
Hoeveel kamer woning zoek je? En welke buurt?
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
23 april 2015 00:38
wij zoeken grote woning met min 4 kamers.Buitenom Zuidoost is alle wijken bespreekbaar
Hoi wij hebben een zeer grote maisonnette woning met 4 slaapkamers en drie zolderkamers zeer geschikt voor een groot gezin. amsterdam de pijp .huur is 468€ heeft u interesse bel of meel ons tel 0643546225. Wij zijn 65+ de kinderen zijn uit huis en wij willen klein gaan wonen.hoor graag van u
hallo ik zag je advetentie over woning ruil heb woning in westepark 2k intres laat dan wat horen grt
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
05 juli 2015 22:55
hey, wij hebben een leuke ,lichte woning (voorheen 4 kamers nu 3 met zeer grote woonkamer) in de nieuwe pijp/diamantbuurt. erker met uitzicht op badhuis en amstel . het is op de eerste verdieping.
wij zoeken iets groters omdat de kindjes groot worden:-)
ik hoor graag van u,
groetjes
eline
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
06 juli 2015 20:09
Geen intresse in woning tegenover buikslotermeerplein die aan u eisen voldoen?
Ik bied een luxe nieuwbouwwoning van 110 m2 op de Henk Henriëtstraat in Overtoomse Veld aan. Nét buiten de Ring, maar op loopafstand van Mercatorplein en Jan Evertsenstraat en vlakbij het Rembrandtpark.
Drie slaapkamers (1 van 16 m2, 1 van 19 m2 met inloopkast van 4 meter diep, 1 van 13 m2), luxe badkamer met ligbad en douche, twee toiletten, woonkamer met open keuken van 29m2, groot terras op de eerste verdieping van 24m2 en apart opberg/wasmachinehok. De huurprijs is € 980. Plus overdekte parkeerplaats (in garage) voor € 50eu per maand.
Toegang op begane grond met eigen voordeur, één slaapkamer beneden en de rest alles op eerste verdieping.
Centrum binnen een kwartiertje fietsen. Met OV makkelijk te bereiken (metro, bus, tram op loopafstand). De buurt wordt door nieuwbouw steeds populairder onder jonge gezinnen, stelletjes en starters. Ruil mogelijk per 1 september.

Foto's zijn op mijn Facebookpagina te vinden: [www.facebook.com]

Als jullie interesse hebben ontvang ik van jou ook graag foto's!
Mijn mailadres is jasmijnvankatwijk@gmail.com

Ik hoor graag van je of je geïnteresseerd bent.

Vriendelijke groeten,
Jasmijn van Katwijk
Re: woningruil binnen AMSTERDAM
08 juli 2015 14:01
Bovenstaande reactie stuurde ik zonder account, maar dit is mijn account van Wisselstart. Ik ben ook per mail te bereiken via jasmijnvankatwijk@gmail.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: