Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil binnen Amsterdam!

Gepost door A. Haouli 
Woningruil binnen Amsterdam!
12 februari 2015 15:18
Aangeboden: lichte, knusse 3 (voorheen 4) kamer woning (60m2) in Amsterdam bos en lommer. 2 kleine slaapkamers en grote woonkamer, woonkamer heeft een soort hoek indeling en dat was voorheen de 4e kamer. Min punt is de kleine keuken, douch en wc appart, groot balkon met opberg kast, zolder. Woning is ideaal geschikt voor 1 a 2 persoonshuishouden of met kind. Dichtbij het station Sloterdijk en Centrum ben je binnen 10 minuten, rustig omgeving en top lokatie in bereikbaarheid, alles in de buurt is in handbereik, uitstekend bereikbaar met bus 15, 21, 64, 80 en tram 12 en 14. Winkelcentrum met vele voorzieningen en alle dagelijkse benodigdheden op loop afstand!

Gezocht: Ik zoek een sociale huurwoning in Amsterdam West, Nieuw-West! 2 of 3 kamers zijn gewenst.

Voorwaarden verhuurder: Het is een sociale huurwoning, dus huursubsidie is mogelijk! De huur is €460,56.

Ps. Ik sta ook open voor een driehoeksruil.

Email: abdel_2000@live.nl
Tel: 0617632805

Met vriendelijke groet,

A. Haouli
Re: Woningruil binnen Amsterdam!
17 februari 2015 15:02
Beste Haouli,
Ik bied mijn drie kamers woning in Leiden aan tegen een woning in Amsterdam, mijn huis ligt in de eerst etage twee slaap kamers en ruim woonkamer, groot douch, groot keuken balkon, rustig wijk, bus halte in de loop afstand, twee treinstations in de buurt, kindsvriendelijk, scholen, winkel centrum...,vanwege mijn werke wil ik heel graag verhuizen naar Amsterdam.
u kunt met mij contact opnemen op 0633333795 of nez-ad05@hotmail.com
A. Haouli
Re: Woningruil binnen Amsterdam!
17 februari 2015 22:08
Nezha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Beste Haouli,
> Ik bied mijn drie kamers woning in Leiden aan
> tegen een woning in Amsterdam, mijn huis ligt in
> de eerst etage twee slaap kamers en ruim
> woonkamer, groot douch, groot keuken balkon,
> rustig wijk, bus halte in de loop afstand, twee
> treinstations in de buurt, kindsvriendelijk,
> scholen, winkel centrum...,vanwege mijn werke wil
> ik heel graag verhuizen naar Amsterdam.
> u kunt met mij contact opnemen op 0633333795 of
> nez-ad05@hotmail.com



Beste Nezha,

Bedankt voor het interesse tonen in mijn woning!
Maar ik wil in Amsterdam blijven.. Ik zoek woningruil
Binnen Amsterdam, in Amsterdam Nieuw-West/west.
Maar ik sta ook open voor een driehoeksruil.. Succes!
Beste A,

Op welke etage is de woning die je aanbiedt? Wij zijn opzoek naar een 4 kamerwoning met voorkeur voor de begane grond.

Wij hebben een woning op de derde etage in de Spaarndammerbuurt in Amsterdam (1013 XD). Het is officieel 59m2 maar zeker groter gemeten leefruimte (70?) en heeft 2 slaapkamers en een eetkamer die eerder gebruikt is als derde slaapkamer. Verder een grote woonkamer, een keuken, een ruime hal, wc gescheiden van de badkamer en een zonning balkon op het zuidwesten over de gehele breedte van het huis. Bouwjaar 1984: alles beton, goed geisoleerd, dubbelglas en HR-CV. Berging op begane grond. Huur bedraagt 450 euro. Verhuurder is Eigen Haard.
De woning staat aan een rustige straat. Eenrichtingsverkeer. Gemoedelijke buren waarmee we het portiek delen. Het Westerpark om de hoek, en ook de Spaarndammerstraat met winkels, café´s, eethuisjes, een Albert Heijn, een Spar en de bibliotheek. Bus 22 en 48 stoppen om de hoek richting CS en Sloterdijk. Pontje naar Noord/ NDSM op 10 minuten loopafstand.
ik beid mijn woning woon huis 5 kamer woning ik vraagt driehoekruil aan als u wilt mee doen tel 0687132308
Wat is de reden dat u wilt verhuizen?b
Re: Woningruil binnen Amsterdam!
19 juni 2015 17:29
wil je naar geuzenveld 4kamer nieuwbouw
Re: Woningruil binnen Amsterdam!
20 juni 2015 08:29
geode morgen, wil je naar nieuwbouw geuzenveld 4k?
Hoi Kemal ,
Heb je intressen in een mooie 4 kamerwoning met inbouwkeuken op 1 hoog in noord.
Graag hoor ik van je.
Je kan me mailen op nboughaba@hotmail.com
Groet naima
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: