Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ik ZEIST u HAARLEM

Gepost door van Ake 
Ik ZEIST u HAARLEM
28 november 2014 16:12
Hallo!

Al tijden ben ik op zoek naar een Woning in ZEIST.

Ik heb te ruil voor HAARLEM:

Een bestaande 4 kamer eengezinswoning met uitzicht op de zomervaart. Het huis is op loopafstand van het centrum. Het is wonen in de rust en in een paar stappen bent u in het gezellige centrum van Haarlem(!). Het gebouw is zeer centraal gelegen t.o.v. de diverse uitvalswegen, openbaar vervoer en diverse winkels. Amsterdam en het strand om de hoek!!! Bij deze woning heeft u tevens geen probleem met parkeren. gratis parkeren voor de deur.

Indeling:

Begane grond; hal met toilet en veel opbergruimte. Grote woonkamer met open keuken. Deur naar de tuin. De tuin heeft een grote schuur.

1e etage: Overloop, badkamer, 1e slaapkamer met deur naar het balkon, 2e slaapkamer, en 3e grote slaapkamer aan de voorkant met uitzicht op de vaart.

Algemeen:
- Kale huur €600 via Elan wonen
- Dit is een sociale huurwoning.
- Geschikt voor 1 tot 4 personen
- Huurtoeslag mogelijk
- Zeer centraal gelegen
- Prachtig uitzicht over water
- Op loopafstand van Haarlem Centrum met haar gezellige terrasjes en haar vele winkels
- Gratis parkeren voor de deur
- Makkelijk bereikbaar met OV
- Winkels op loopafstand ook Aldi

Het ruilen waard!!!

Wat ik terug wil:
ENKEL EEN WONING IN ZEIST.
Minimaal 3 kamer woning op de begane grond. Liefst met tuin. Iets buiten het centrum van Zeist, goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen.
groetjes Ja Ram van Ake
06-42271271
jaartje04@hotmail.com











[fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net]
Re: Ik ZEIST u HAARLEM
03 februari 2015 21:51
Hoi ik heb een woning in Amersfoort 3 slaapkamers en huiskamer als uw intresten bent bel me 0683940522
Re: Ik ZEIST u HAARLEM
05 februari 2015 10:11
hoi ik woon in vleuten mooi buurt heb 3 kamers een hoog geen tweede bel me 0681774612
Re: Ik ZEIST u HAARLEM
11 maart 2015 08:47
hoi hoi

wij hebben een mooie benedenwoning in zeist met 3 slapkamers grote woonkamer en ruim balkon
met uit kijk op een mooi park met veel groen na bij bushaltes winkels zwembad dokters en fisio praktijk.
lijkt het u wat hoor ik het graag

groetjes samantha
Re: Ik ZEIST u HAARLEM
18 april 2015 22:43
Ik heb een 5 kamer massionette woning in Amsterdam rivierenbuurt.
Hopelijk is een 3ruil een mogelijkheid.

Mvg Fazia
doll_dior@hotmail.com / 0613117989.
Re: Ik ZEIST u HAARLEM
19 juni 2015 11:17
rotterdam opzie. 3 kamer woning
hoor graag ja of nee
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: