Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Uw woning ruilen via www.ruilenverhuis.nl

Gepost door Huizen Ruilen 
U weet vast als geen ander, hoe lastig het is om een woning verkocht te krijgen. Wij denken dat RUILEN een oplossing kan zijn voor de huizen markt. Voordelen RUILEN:
1. Nooit meer uw woning voor een te laag bedrag verkopen. Samen de prijs afstemmen.
2. Nooit meer overhaast uw woning uit en met spoed een andere woning moeten kiezen.
3. Nooit meer tijdelijk een dure huurwoning betrekken (extra lasten).
4. Nooit meer 2 keer te verhuizen om op uw ideale plek te komen
5. Geen dubbele maandlasten (overdracht van woningen is op dezelfde dag te plannen)
6. Maandlasten van uw leeg staande woning is met ruilen te verlagen.
7. Zelf afstemmen met tegenpartij wanneer de overdracht en verhuizing plaats vindt.
8. U en uw ruil partner kunnen elkaar korting geven indien gewenst.
9. Zelf actief meewerken aan uw eigen aan- of verkoop.

NIEUW CONCEPT (www.ruilenverhuis.nl) - pas online (opstart fase):
Het unieke van deze website is dat u eindelijk zicht heeft op wie in uw woning of buurt geïnteresseerd is. Ook kunt zoeken op meerdere manieren (1) Zoek in “aanbod van woningen” een ruilpartner (2) “Zoek via buurt” naar de mensen, die graag willen ruilen met iemand, die in uw buurt woont. (3) "Zoek via kaarten” (google maps) (4)“Zoeken voor leden”. Extra geavanceerd. Naast de gebruikelijke 1 op 1 ruil wordt ook een driehoeksruil, een 1 op 2 ruil of een 2 op 1 ruil ondersteund. Ruilen van koop- naar huurwoning of andersom is ook mogelijk. Kortom, zeer veel opties. Dit alles maakt www.ruilenverhuis.nl tot een woningruil site, die nu nog niet bestaat op internet. Wij denken dat woningruil veel voordelen heeft. De site wordt pas krachtig indien er veel woningen zijn aangemeld. Momenteel is de site nog vrij leeg. Vandaar deze promotie actie met voor u de volgende voordelen:
1. Voor 30 euro voor heel 2011 u huis online.
2. Eerste 30 aanmeldingen betalen voor 2011 helemaal niks. (GRATIS)
mvg. P. Meijer van www.ruilenverhuis.nl
hoi.jij naar rotterdam ik naar rond...denbosch of waalwijk.met alvast bedank......
ik wil graag mij Wooning inruilen in Amsterdam
We willen graag een appartement ruilen met Casade. Dit is een 2 verdiepingen tellend appartement 80m in Waalwijk. Het heeft toilet, badkamer, 2 slaapkamers, boven: woonkamer met keuken en eetkamer en een groot balkon. Heeft vloerverwarming, gasfacturen en elektriciteit niet geweldig. Bouwjaar in Landgoed Driessen. Het is een rustige wijk. We zijn op zoek naar een tussenwoning of hoekwoning met 3 slaapkamers nabij het centrum van Waalwijk. Meer informatie en foto's worden privé verstrekt.
Zoetermeer-omgeving Badhoevedorp. Max 20km.
Zoetermeer-omgeving Badhoevedorp/Haarlem max.20km
We zoeken een vrijstaande woning met grond voor beestjes op te zetten en we bezitten een zeer luxe villa in Spanje met een vakantie appartement in Spanje waarde ongeveer 800.000
ik wil graag mij Wooning inruilen 3kamers van rotterdam naar Amsterdam bijlmer arena
wie wil er in Spanje wonen prachtige villa wij willen naar NL
WONINGRUIL NAARSPANJE graag ik heb een mooi een zeer riante grote 4 kamer flat in Naaldwijk 10van den haag wn 20 min: van Rotterdam af flat is Ruim 80 m2 vrij uitzicht voor en achter, en ze zijn nu net klaar met het renoveren, alles is nieuw !!!.
4 kamers grote van kamer 6 x 4.50 kamers 5 x 4.50 zijkamer 5. 270 volgen kamer en het gehele huis De hal en de keuken en de gang ook voorzien van roomkleur plavuizen vloeren en net allemaal opgeknapt totaal geheel ok een Bosch Witte Inbouwkeuken van 6 meter in een driehoek, 3 x 3 grote bergruimte van 6 x 6
Een balkon van 850 .135 br., Met Elektrische zonnescherm met uitval van 2.50 en de gehele dag de zon, Nieuwe badkamer, 4 ,maanden ook voorzien en ruime plaats voor wasautomaat & wasdroger uitzicht op het water en kinderboerderij grote kindvriendelijke buurt, hele rustige buurt,
voorkant van de galerij uitzicht op de speeltuinen de loopafstand 50 meter, vrij uitzicht op Flora Holland bloemenveilingen, scholen 100 meter groot winkelcentrum de Tuinen ook op loop afstand en ook grote winkel boulevard, 7 kilometer van het strand Hoek van Holland 10 min: en 150 meter bus station ook 150 meter afstand
grootste Berging van 6 / 6 m plus en Camera beveiliging aan wezig buiten en binnen alarm geplaats door van Ginderen blijft ook hangen, ook de lamelle, gordijnen, vloerbekking net ook 2 jaar oud en in alle kamers blijft en laat ik ook hangen en liggen.
huur 587.00 € p.m. exclusief verwarming en service kosten, huur subsidie 310 €, dus je verwoond per maand voor 277 € en vrij parkeren, grote parkeer gelegenheid vrij
GEEN OVERNAMEN
Gevraagd een 3 a 4 a 5 Kamerwoning eventueel het liefst Particulieren woning, Ruil REGIO ZUIDHOLLAND OF ELDERS
voor Info: 0174 750670 / 0642626851
vragen naar Gerard gerards15@kpnmail.nl
HIER IS WERK GENOEG !!!
Ik heb een gezein woning, 3 slaapkamers en een woonkamer,groote achter en voor tuin,dicht bij centrum en bus station,ik wil graag een appartment,van waalwijk naar waalwijk
X.Xhemajli
Re: Uw woning ruilen via www.ruilenverhuis.nl
16 november 2020 13:18
kees Schreef:
-------------------------------------------------------
> doet hij het

Ik wil graag mij voning ruilen 3kamers van Zwolle nar hilversum end amesfoort !
Ik wil raulen woning 3slap kamer van Zwolle nar hilversum end Amesfoort !!
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: