Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Zeer nette 5 kamer woning met grote tuin en eigen oprijrit.

Gepost door Petra 
Wij willen graag woningruil het liefst in of in de omgeving van alphen aan den rijn.
Wij zijn op zoek naar een 4 of 5 kamerwoning mag ook een etagewoning zijn maar dan wel graag met een zonnig balkon.
Vorig jaar hebben wij zelf een nieuwe keuken in onze woning laten plaatsen en ook voorziet ons huis van een nieuwe bad kamer met bad.Binnenkort word ook het toilet beneden gerenoveerd,maar dat is ook 2 jaar geleden vernieuwd.
Wij hebben 4 ruime slaapkamers en ook nog een apart washok.De huurprijs van ons huis is rond de 800 euro.wel is huur op maat mogelijk.
Mocht u interesse hebben en een leuk huisje voor ons hebben,laat ons dit dan weten.
Mvg Petra
Beste,
wilt u met ons ruilen?
Ons huis is een goedkopere van 361 euro rijtjeswoning en heeft twee etages en daarop nog een zolder. Op de tweede etage zijn er drie slaapkamers, een gang en een badkamer. We hebben een binnentrap, en op de begane grond hebben we een grote woonkamer, een aparte keuken, aparte wc, een schoenenberg ruimte en een gang. We hebben een voortuin, een achtertuin waarin zich een dubbelschuur bevind en er zit ook een tuinhuis in de tuin die ik zelf gekocht heb (3x3meter). Onze buurt is rustig. Als u wilt kunt u komen kijken en als het huis u dan bevalt, zouden wij ook graag uw huis willen bekijken.
In de buurt is alles te vinden wat u zoekt. West zeedijk is 15 fietsen +- 6 km, op loopafstand een basisschool, op 5 minuten fietsen een supermarkt, op loopafstand een slager, frituur,op afstand 4 km Camping Recreatiecentrum De Vogel Hegstdijk enz. Openbaar vervoer ook uiteraard. Op 4 minuten lopen een bushalte! Waar u binnen 20 minuten in een stad mee bent!Dit is mijn adres: Vogelwaarde 4581BK. Als u dan op Google kijkt kunt u zien waar ons huis ligt, en de omgeving én hoe alles er zo uitziet van buiten.
Als u nog wat meer over mijn woning wilt weten, kunt u mij altijd nog mailen.
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groeten,
Daniela
Beste danielle
u kunt mij verder mailen op malibu_petra@hotmail.com
dan kan ik u even terug mailen
groetjes
Re: Zeer nette 5 kamer woning met grote tuin en eigen oprijrit.
11 maart 2014 14:19
hoi

ik heb huis 4 kamer leiden

ik wil naar alphen aan de rijn

ellavanda@live.nl
Ik heb een grote eensgezinswoning in alphen. Tuin, garage, 3 slpkmrs en daarbij grote zolder met dakkapel. Tis een koophuis, echter kan verhuurd worden. Ik wil graag naar leiden. Interesse? 0627072144
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: