Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar 2/3 kamers Het Gooi / Utrecht / Almere, u naar 2 kamers Utrecht (Overvecht)

Gepost door willem001 
ik naar 2/3 kamers Het Gooi / Utrecht / Almere, u naar 2 kamers Utrecht (Overvecht)
09 februari 2015 01:24
Appartement (voor 55+) op de 2e etage van een flatgebouw met 6 etage's aan de Vulcanusdreef in Utrecht-Overvecht (schuin tegen over tuincentrum Overvecht). In het gebouw zijn 4 liften aanwezig en 2x entee. Betreft een 2 kamerwoning, totale huur 455,00 euro per maand (incl service kosten). Uitzicht vanuit de woning over de Darwindreef richting fort blauwkapel, u kijkt tegen een groenstrook aan (bosachtig gebied). Vanaf de parkeerplaats aan de Vulcanusdreef, rijdt u direct de A27 op of zit gelijk op de ring Utrecht richting A2 (Maarssen). Bushalte voor de entree, met paar minuten in centrum Utrecht. Genoeg parkeerplaatsen bij de entree (gratis parkeren!). Voor personen die graag fietsen; met 5 minuten fietst u tussen de weilanden want dat begint aan de overkant van de weg. Een geweldige locatie! Brievenbus is gewoon bij eigen voordeur (dus niet beneden), verder is er een goed werkende intercom (is uit te schakelen). Loopt geregeld een huismeester rond. Afval kan in de ondergrondse container (buiten) werkt door middel van een pasje.

Woning heeft een eigen kleine balkon, beneden in het gebouw is een algemene fietsenstalling en een aparte ruimte om scootmobielen op te laden.
Eens per week is het mogelijk gezamenlijk te eten met bewoners, dagelijks gezamenlijk koffie in de activiteitenruimte. Maatschappelijk werk heeft een eigen ruimte in het gebouw en is dagelijks aanwezig voor personen die hier behoefte aan hebben. Verder is er een afgesloten binnenplaats (nette tuin) met camera bewaking. Ook bij de liften zijn camera's aanwezig.

Wat ik zoek is een 2 of 3 kamerwoning in Hilversum/het Gooi/Utrecht/Almere. Huur mag niet hoger dan 500 euro per maand zijn.



8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2015 01:40 door willem001.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: