Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!

Gepost door kimstar 
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
12 juni 2012 15:02
heb een leuke lichte bovenwoning in Groningen, nabij centrum.
Biedt 2000 euro voor ruil met Amsterdam.
Voor meer info: 0634829017
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
13 juni 2012 16:26
hallo,
heb een leuke woning in Groningen.
Als je even mailt (of belt 0634829017) vertel ik meer.
mega beloning voor de persoon die met mij ruilt in Amsterdam.
Hallo .

Ik woon in Groningen In en vlet op 8e verdieping. Met heel mooi uitzicht aan voor en achterkant .Met 2 slaap kamer en een grot woon kamer .een grote badkamer met mooi bad .centraal verwarming . een lang balkon aan achterkant. er is ook in inloopkast met een schuur in begaande grond.Gratis parkeer plats een heel groen omgeving.

Hebben jullie belang bij.stuur mij dan een email.

Gr
Aangeboden, 6 kamerwoning te Amsterdam. Winkelplein om de hoek evenals openbaar vervoer metro / bus en tram. Groter winkelcentrum op 10 minuten fietsafstand.
De woning is in twee lagen verdeeld, op de eerste verdieping dubbele woonkamer, 2 slaapkamers, douche toilet en keuken, balkon. De benedenverdieping heeft 2 slaapkamers met daaraan een tuin.

Huurprijs. 680 euro.

Gevraagd 3 kamerwoning. niet hoger dan 1 hoog in Groningen of eventueel Assen.
Beste Anja,

ik heb een 3 kamer appartement in Groningen.



groetjes
Hoi zoekt u nog steeds woning in Amsterdam? Ik woon 10 minuten lopen van centraal station, 4 kamers, ruime en lichte bovenwonig. Ik wil naar groningen stad.
Ik wil graag woningruil van Groningen naar Amsterdam het liefsr in Slotermeer. Ik heb een grote woonkamer met open keuken 3 grote slaapkamers een voor en achtertuin Groot en fietsschuur gratis parkeren voor de deur. Speelplaats voor de kinderen scholen en winkels in 1 km Huurtoelag mogelijk. Het is een nieuwbouwwoning 6 jaar oud.
Hallo,
Ik woon in een ruime nieuwbouw hoekwoning in Groningen De wijert 10/15 min fietsen naar de stad met:
-4 slaapkamer
-3 verdiepingen
-2 wc's
-een grote badkamer
-centrale verwarming
-goed werkende luchtfilters
-een kleine voor en achtertuin
-vrij grote balkon op de 2e verdieping
-met veel middelbare/basisscholen in de omgeving


Als u intresse heeft en meer informatie wilt kunt u mij mailen: asahar-5@hotmail.com of bellen op
0683711225 / 0503127650
Hallo Kimstar,

Ben je inmiddels al voorzien in groningen?
Zo nee ik heb belang.
Ik woon zelf een mooi huis aan de sint eustatiustraat groningen 9715 pg.
4 kamer, 3 slaapkamers, dakteras, tuin voor en achter centrale ligging. basisschool winkels creche etc binnen loopafstand.
cebtrum en natuurgebied 10 minuten afstand met fiets, 5 met bus of auto.

Laat snel wat van je horen.

groetjes
Ik heb een slaapkamer en een woonkamer appartement met mooi tuin in Groningen stad.
Ik heb eengezinswoning in Aalsmeer, wil graag naar Groningen en omgeving. 0638651614
Heey wij zijn opzoek naar een huis in amsterdam. Mijn partner heeft een baan aangeboden gekregen. Dat is de reden waarom ons gezin wilt verhuizen. Wij wonen in de wijk korrewegwijk. Aan de korreweg wij hebben 3 slaapkamers en een woonkamer en badkamer en wc apart alles op een verdieping dat wel. Het is een kindvriendelijke wijk. We hebben 2 grote bergings en een kleine balkon aan de woonkamer en aan de achterkant van het huis een balkon even lang als ons huis. Als jullie geintreseerd zijn of wat dan ook let me know met vriendelijke groet sofaya ps dit is me mail sofayajanssen@hotmail.com
Ik woon in een de binnenstad Groningen Oosterpoort . Ik wil graag naar Amsterdam verhuizen. Ik heb 1 slaapkamer, 1 woonkamer, open keuken en douche met wc. Het appartement bevindt zich op de begane grond met mooie tuin en parkeerplaats. Voorzieningen park , school, trein / station en winkelstraten.
Hallo Delusion, nog steeds op zoek naar een woning in Groningen?
Hallo
Ik woon in groningen heb een leuke woning ,wil graag verhuizen naar Amsterdam voor meer informatie kunt u neem contact met deze nummer is 0616572657
wij willen naar Amsterdam wij wonen in Groningen 5 kamers 4 slaap kamers plus woonkamer nieuw gebouw 2015 met twee wc's een boven een beneden vloer verwarming met tuin rustig wijk dicht bij winkelcentrum en park en het heeft achter het huis een pleintje wijk paddepoel
hallo wil jij nog naar groningen
Beste, ik ben zeer geïnteresseerd in een woning in Groningen. Is de woningruil eventueel nog te bespreken?
Groet
Beste Farida, ik heb een woning in Amsterdam. Is de woningruil eventueel nog te bespreken?
Groet, Ley

farida belhafiane Schreef:
-------------------------------------------------------
> wij willen naar Amsterdam wij wonen in Groningen 5
> kamers 4 slaap kamers plus woonkamer nieuw gebouw
> 2015 met twee wc's een boven een beneden vloer
> verwarming met tuin rustig wijk dicht bij
> winkelcentrum en park en het heeft achter het
> huis een pleintje wijk paddepoel
Beste ley, wat voor huis heb je ? En heb je een baan want dan is het makkelijker om te ruilen. Want mijn huur is €710 per maand.
Groet farida
Ik heb een huis in Groningen gezinwoning
Ik wil naar Amsterdam ik heb een huis in Groningen
Goede morgen ley ik zag je bericht ben je nog opzoek naar een huisje in groningen? Wij zoeken wegens nieuw werk een huisje rondnom amsterdam! Mocht u of iemand intresses hebben mail mij graag. Wij hebben een huisje met 3 slaapkamers en 2 balkonnen. Op de 3e verdiepping aan de korreweg vlak voor de korreweg brug. Zeer vriendelijke wijk.veel vervoers gelegenheid. Scholen etc.. een kleine en een grote balkon net zo groot als het huis zelf. Badkamer en toilette zijn apart. Een ruime woonkamer.
Twee grote bergings . En een doorlopende gang 1 grote ruime muur kast.

Mvg frans
Ik heb eem 5k woning in de korrewegwijk
Huur 569 met tuin en schuur4 slaapkamer
Ik heb een drie kamer woning de huur is 554,winkelcentrum,bushaltes, en een park ,omgevinf Padepoel.
Hallo, wij zoeken eengezinswoning in Groningen, mijn kinderen studeren daar en wij willen bij elkaar in de buurt zijn.
Ik woon in een mooie wijk Heemstede( tussen Haarlem en Hoofddorp) een ruime flat met 3 slaapkamers en grote balkon 1e verdieping met lift. Rustige buurt met super lieve buren. Naar Haarlem 3/4 min, Amsterdam en schiphol ongeveer 15 min rijden. veel voorzieningen in de buurt, Treinstation en bushaltes super dichtbij.
Ik heb een 5kamer woning in groningen stad Padangstraat huur 590 euro. 0615954790 gr Patricia
Ik ben opzoek naar een woning in Amsterdam. Minimaal 2 slaapkamers. Het liefst in Oost, west, zuid, zuidoost... omliggende dorpjes zijn ook nog bespreekbaar. Verder heb ik geen eisen aan de woning.

Ik werk in Amsterdam en ben nu bijna dagelijks op en neer aan het reizen. Wie helpt me uit de brand?!

Ik heb mn woningnet Groningen al zolang aanstaan dat je zelf je woning van mij mag uitkiezen. Ik sta overal eerste. Dit geld alleen voor de stad Groningen.

Ik neem zelf een gehuurde verhuisbus mee. Misschien is het mogelijk om dan zelf ook gelijk in te laden voor de terugweg.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: