Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!

Gepost door kimstar 
Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
25 maart 2011 11:14
We zijn op zoek naar een 4 of 5 kamer eengezins woning in Groningen en omgeving.


Wij hebben een woning in Amsterdam Slotervaart
We hebben een 4 kamerwoning wat we hebben omgebouwd tot 3 kamerwoning (we hebben nu een grote eetkamer inplaast van een 3e slaapkamer) maar door 2 deuren terug te plaatsen is dit zo weer een 4 kamer woning.
We hebben 2 slaapkamers en 2 balkons en een box.
Ruime eet-woonkamer en de douche en wc zijn in aparte ruimtes.
Via de keuken heb toegang tot 1 balkon en via een slaapkamer heb je toegang tot het andere balkon.
Achter ons huis heb je toegang tot een gemeenschappelijke grote buiten plaats
De woning is 80m2 en de kale huur bedraagt 498 euro excl service kosten. (100 euro)

Binnen een paar minuten bent u bij t sierplein en Osdorpplein.

Voorzieningen in de buurt:
Bus/tram haltes, Treinstation, Winkels, Scholen, Parkeergelegenheid, Park/groen voorziening.
Beste Kimstar,

We zijn geïnteresseerd in uw woning vanwege werk en school in Amsterdam. We wonen in Vinkhuizen (wijk) in 10min afstand van het centrum met de bus, 8 min op de fiets en 15 min met de auto. We wonen in een eengezinswoning van 4 slaapkamers en een woonkamer van 28m2. Het hele huis is dan ongeveer 90m2. De badkamer is ongeveer 5 manden geleden gerenoveerd en is er een ruimte gemaakt voor een bad. De achtertuin is betegeld en erg ruim. In het voortuin kunt u ook heerlijk van de zon genieten terwijl kinderen voor in de speeltuin aan t spelen zijn smiling smiley..
Verder is er een bijkeuken in de keuken waar u veel spullen kwijt kunt en ook in de zolder boven bij de slaapkamers. De basisschool is in loopafstand van 2 min, het winkelcentrum van Vinkhuizen is ook erg groot en dichtbij. Daarnaast is het winkelcentrum van Paddepoel ook in loopafstand. Huur bedraagt 505,-- zonder een huurtoeslag.. Dit ook mede omdat ons huis een hoekhuis is en een ruimere voor en achtertuin heeft in vergeleken met de buren.

Voor nadere informatie en vragen kunt u mij bereiken op nummers : 06-34022296 en 06-20278521.


Graag hoor ik zo snel mogelijk van u,

mvg Nel
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
21 april 2011 14:37
Hallo,

Waar wilt u naar toe?
ik hoor graag van u.

mvg,
azer
ben je al voorzien?
Hoi!

Ik heb een huis in de provincie Groningen.
Als je meer weten wil mag je me mailen: noadrenth@gmail.com
Groetjes!!
Ik heb een eengezinshoekwoning in Assen, 25 km van groningen.....als je meer info wil, graag even mij mailen of bellen.....0647866557. Groetjes
hallo

wij hebben een leuk huis in groningen in een groene gezellige wijk
op een hoek met geschakelde garage
we wonen nu in eindhoven in een huurhuis maar zoeken een huis met grote tuin
waar staat het huis?

groetjes ed en anita
Ik heb een eengezinswoning in groningen. stadsdeel Lewenborg.
open keuken van 9m2 woonkamer van 32m2.
3 slaapkamers en tuin op het zuiden.
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
23 juni 2011 10:36
Hallo Ed en Anita,

Mijn huis staat in Amsterdan Slotervaart.
Het is me niet helemaal duidelijk wat u nou wilt.
Ik heb namelijk geen tuin.

Groet Kim
Zelf woon ik in Groningen, op de Bedumerweg dus dichtbij het
centrum.
Ik woon ik op de begane grond met 1 verdieping boven mij.
Er woont een rustig ouder stel, waar ik nooit geluidsoverlast van
ondervonden heb sinds ik hier woon.
Mijn woning is op de begane grond, heeft een zeer ruime en lichte
woonkamer zeker 30m2, een ruime 12m2 slaapkamer en een
(ruime) tuin met twee bergruimtes. Verder nieuwe geplaatste keuken
door de woningcorporatie...

Zoek een woning met minimaal 1 slaapkamer..laat me maar weten wat u heeft..
Re: Spoed 1 persoonswoning Amsterdam gevraagd, u naar Groningen!
16 augustus 2011 21:20
Hallo Ben,

Zoals in mijn advertentie beschreven is hebben wij een 3 kamerwoning met mogelijkheid voor een 3e slaapkamer.
Zou je mij willen mailen dat gaat wat makkelijker
Kim_roele@hotmail.com
Hallo meneer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Plaats daarom snel uw woning op www.deruilmakelaar.nl !

Met vriendelijke groet,

Jelmer Vet

De Ruilmakelaar
www.deruilmakelaar.nl
hai ik heb een 4 kamer woning in groningen paddepoel dich bij het winkel centrum woonkamer is 25 vierkate meter en met 3 slaapkamer mijn woning is op de eerste verdieping heel rustige buurt aan de achter kant van de woning is een grasveld met groen voorziening ik wil graag een 4 of 5 kamer woning in amsterdam maakt niet uit waar wegens familie heimweee. groetjes dayenne
hallo,

ik zou graag met u willen ruilen als u nog niet voorzien bent.
ik heb een eensgezinswoning in emmen wijk de rietlanden.
het huis heeft een voor en achtertuin 3 slaapkamers en een zolder verder is die voorzien van laminaat. op nog geen 5 min lopen heb je een prachtig recreatiegebied waar je kan wandelen en zwemmen.
ik hoop op reactie terug suus-p@hotmail.com

gr
IK ZOEK EEN WONING IN GRONINGEN BOVEn WONING MET ! OF 2 SLAAPKAMER MAAK NIET UIT IN DE CENTRUM MET ER KORT OMGEVING MIJ KUNT U BELLEN ^0657816390 NA 7 UUR AVOND ZSM.
hallo,lim
wil je naar Hoogezand heel dicht bij Groningen?

mail adres is mona777@live.nl
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
20 oktober 2011 19:50
goeieavond ,
ik las u advertentie en ben geintreseerd .
ik heb een 3 kamerwoning in zwolle ,ruime woonkamer waar je van de eetkamer een slaapkamer zou kunnen maken .
ruime badkamer ,2 slaapkamers ,balkon 1 etege .veel groen dichtbij centrum ,winkels ,,scholen .nabij bus .
gezellige kindvriendelijke buurt ,reden voor de woningruil is omdat mijn netwerk in adam woont .en
graag dichtbij famillie wil wonen.als u geintreseerd bent kunt u mij mailen of bellen .

tel :06-16549338
email:lill_sientje@hotmail.com

groetjes sientje
Beste heer/mevouw,

Naar aanleiding van uw advertentie wil ik u graag op een nieuw initiatief wijzen, namelijk De Ruilmakelaar.

De Ruilmakelaar is een gratis woningruil website voor koopwoningen en huurwoningen. Wij streven ernaar een toegankelijk platform te bieden waar huiseigenaren elkaar kunnen ontmoeten om tot een mogelijke woningruil te komen.

Met Vriendelijke groet,

Jelmer Vet
www.deruilmakelaar.nl
info@deruilmakelaar.nl
hallo

Zou graag naar amsterdam willen verhuizen. Wij hebben een eengezinswoning met 4 slaapkamers + een grote ruime zolde en een leuke tuin. Deze woning is gelegen in de wijk Paddepoel in groningen zo'n 10 min met de fiets naar het centrum van groningen.

heeft u interesse laat het mij dan even weten..
hallo
ik heb een 4 kamerwoning in groningen paddepoel op de 1ste verdieping, ik zoek een ruilparnert met 4 of 5 kamer maar van amersfoort tot dodrech mensen daar in de buurt omdat ik graag dichbij familie wil zijn . als je daar tussen zit graag reageren of bel me op 0684915515 je mag mij ook emailen op geryenne@hotmail.com
groetjes dayenne
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
29 oktober 2011 23:55
Hallo Ben,

We hebben we interesse in de woning die je aanbied.
Zou je mij een mailtje willen sturen naar Kim_Roele@hotmail.com
Dat prqaat wat makkelijker aangezien ik hier niet elke dag op kijk.

Groet Kim
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
12 januari 2012 19:53
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/11/2012 21:45 door sabrinabec.
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
13 januari 2012 08:40
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/11/2012 21:45 door sabrinabec.
dayenne Schreef:
-------------------------------------------------------
> hai ik heb een 4 kamer woning in groningen
> paddepoel dich bij het winkel centrum woonkamer is
> 21vierkate meter en met 3 slaapkamer mijn woning
> is op de eerste verdieping heel rustige buurt aan
> de achter kant van de woning is een grasveld met
> groen voorziening ik wil graag een 4 of 5 kamer
> woning in amsterdam maakt niet uit waar wegens
> familie heimweee. groetjes dayenne
hai lin

waar woon u en hoeveel kamer woning hebt u. geryenne@hotmail.com
Een leuk appartment 1e verdieping in Amsterdam (de Aker).
2 slaapkamers. L- vormige woonkamer, open keuken, 1 balkon, 1 klein terras.

Graag ruilen voor een leuke woning in Groningen.
Hoi

Wij hebben een eengezinshoekwoning met 4 slaapkamers en de 5e is gemaakt op de zolder die via vlizotrap te bereiken is
de zolder is wel geisoleerd en behangen en geverfd
verder een heeeeeeeele grote achter tuin van plus minus 20 meter lang en zo 9 meter breed
verder een voortuin en een lange zij tuin

misschien interesse, want ik zoek iemand voor 3 hoeksruil
gr
Hallo,
Wij wonen in Hoogeveen dat is minder dan een half uurtje naar Groningen,
En het is 10 min. met de fiets naar het centrum en we hebben ook gewoon een paar winkels en scholen in de buurt op afstand van 5 minuten lopen,
Verder hebben we een gerenoveerde nieuwe huis met 2 wc,s vaste trap naar zolder behang en verf is ook allemaal nieuw en we hebben ook een nieuwe keuken
en het huis is 95 m2 en het is een hoekwoning,
Maar het heeft nog wel een paar kleine werkjes voor de rest is het oke,
En we wonen zo een acht maanden hier en het is pas net gerenoveerd dus de foto,s via google maps zijn nog oude foto,s
(het heeft een nieuwe schutting enzo)

Mvg Sharife
Wij wonen in Hoogeveen dat is minder dan een half uurtje naar GRONINGEN
En het is 10 min. met de fiets naar het centrum en we hebben ook gewoon een paar winkels en scholen in de buurt op afstand van 5 minuten lopen,
Verder hebben we een gerenoveerde nieuwe huis met 2 wc,s vaste trap naar zolder behang en verf is ook allemaal nieuw en we hebben ook een nieuwe keuken
en het huis is 95 m2 en het is een hoekwoning,
Maar het heeft nog wel een paar kleine werkjes voor de rest is het oke,
En we wonen zo een acht maanden hier en het is pas net gerenoveerd dus de foto,s via google maps zijn nog oude foto,s
(het heeft een nieuwe schutting enzo)

Mvg Sharife
Re: Woningruil Amsterdam - Groningen en Omgevning!!!
11 juni 2012 16:55
Hallo,

Heb een leuke, lichte woning, met balkon aan voor-en achterkant in Groningen.Ruime schuur. 2-kamer appartemant(woonkamer 18 vierkante meter) 2 ruime inbouwkasten.
veel parkeergelegenheid.
4e etage, bovenwoning.
7 minuutjes fietsen centrum, 3 minuten lopen klein winkelcentrum(AH/Liddl/Aldi)
10 minten lopen nog een groter winkelcentrum.
Aan de andere kant 5 minuten lopen naar het plantsoen, paar minuten lopen Noorder Station. Erg centraal gelegen dus!
Ruime vergoeding voor de persoon die met mij ruilt in Amsterdam!!
06-34829017



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/06/2012 16:56 door diana8k@hotmail.com.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: