Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

amsterdam naar amsterdam amstelveen aalsmeer limburg

Gepost door M.A. 
amsterdam naar amsterdam amstelveen aalsmeer limburg
25 december 2011 19:38
Hi!

Is huursubsidie mogelijk ?
Beste , Ik bied aan woningruil naar Amsterdam oost 405, = euro naar Amsterdam centrum,zuid,IJBURG<BAARSJES<BUITENVELDERT<de PIJP, Amstelveen bijna alles behalve noord en zuidoost. Ik beschik over 50 m2 ,1 kamer, was 2,maar kan met een tussenwand,schuifdeur goed opnieuw zelf gemaakt,nu hangen er witte gordijnen als scheiding.Grote ramen,lichte studio ,uitzicht op lucht en woningen voorkant overkant 10 meter,weinig/geen inkijk en een grote keuken ,bergruimten op gedeelde zolder waar nooit iemand komt,goed om als hobbykamer of slaapruimte te gebruiken,danwel opslag. CV Balkon op zuidwesten,rustige ruime binnenplaats met links en naar voren toe wijdsuitlopend uitzicht . Gerenoveerd 2004. Op de bovenste 3e etage,de trappen zijn absoluut niet stijl en breed,geen bovenburen en naaste buren weinig thuis danwel rustig. Onderburen ful time werkende en rustig. 405 ex gwl Huursubsidie mogelijk. In Amsterdam Oost.een geheel opgeknapte intussen gewilde buurt van Amsterdam met veel leuke aparte winkeltjes,boekwinkeltjes art,health food etc. Rustige straat en op 5 minuten lopen Flevopark en 15 minuten fietsen naar Ijselmeer en groene omgeving. 10 minuutje afstand Amsterdam Centrum met de auto. Station 10 min,lopen. Winkels allemaal om de hoek. Ik wil graag in het centrum wonen of andere buurt wegens een nieuwe persoonlijke start. Mag kleiner zijn of groter dan ik nu heb.
hoi heeft u interesse in roermond limburg
mail noga.dhahbi@yahoo.com
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: