Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPOED WONINGRUIL MAARSSENBROEK(UTRECHT) NAAR ROTTERDAM OF DIRECTE OMGEVING

Gepost door sammy 
AANGEBODEN: EENGEZINSWONING MET 2 SLAAPKAMER, HELE GROTE RUIME SLAAPKAMER, GROTE ZOLDER OOK TE GEBRUIKEN ALS SLAAPKAMER BADKAMER MET LIGBAD VOOR EN GROTE ACHTERTUIN, IN EEN LEUKE KINDVRIENDELIJKE BUURT, SCHOLEN WINKELS OPENBAAR VERVOER, OP 2 MIN LOOPAFSTAAND.

ER MOET WEL HET 1 EN ANDER GEBEUREN AAN HET HUIS. OMDAT MN MAN IN ROTTERDAM WERKT, WILLEN WE GRAAG DIE KANT OP GAAN.

GEVRAAGD: EENGEZINS WONING OF BENEDEN WONING, MET MINIMAAL 3 SLAAPKAMERS, GRAAG VLAK BIJ SCHOLLEN WINKELS. VERDER GEEN BIJZONDERHEDEN!
Hallo,

Ik heb 4 kamer eengezinswoning in Maassluis, 20 km van Rotterdam, goed te bereiken met trein. Heeft u interesse in een ruil?
hallo ik heb een woning in een eengezinswoning in arnhem interesse mail mij eens even gr ailsa
ik heb namelijk een huis in westhaven 3 hoog balkon voor en achter heel mooi huis bel mij maar 026 3701828 of 06 12718508 gr abdel
Goedenavond, zoekt u nog steeds een woning in rotterdam?

Ik heb een eengezinswoning in rotterdam vreewijk.

Vriendelijke groeten,
Marian van Houdt
Hallo, ik heb een mooie eengezinshoekwoning in rotterdam vreewijk, een groene rustige wijk, met scholen, openbaar vervoer en winkels dichtbij, huur is 446 euro.

Ik wil graag dichterbij almere gaan wonen ook i.v.m. mijn werk.

Mocht je interesse hebben, dan kan ik je wat foto's opsturen.

Groeten,
Marian
ik heb een benedenwoning te rotterdam met 2 slaapkamers en een achtertuin wil graag naar utrecht verhuizen in een kindvriendelijke buurt
ZOEK EEN WONINGRUIL VAN ROTTERDAM NAAR UTRECHT EN OMSTREKEN
wij hebben 3 grote kamers op de 1ste etage in flat. dichte keuken, balkon en berging. de sholen, supermarkt en openbaarvervoer is dichtbij.
mijn e-mailadres:liu2011@live.nl
goeie dag ik zag u advertentie en ik zoek ook een woning in utrecht ik kom zelf uit rotterdam zuid winkelcentrum zuidplein 5min afstand school bij 1straat veder ik heb een 4kamerwoning met een grote tuin
Hallo,
Ik heb een hoekwoning, benedenwoning met 4 kamers en een mooie grote tn, tuintegels vorig maand nieuw aangelegd.
Kindvriendelijke buurt nabij winkels openbaar vervoer parken.
Met vriendelijke groet
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: