Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

ik naar HOORN of AMSTERDAM u naar BERKHOUT!!!!

Gepost door sandy 
Ik heb een leuken eensgezins woning(hoek)met een kleine voortuin en een grote achtertuin!!
Het is een 3 kamer woning met 1 slaapkamer beneden en een slaapkamer boven..
Berkhout een rustige groene omgeving!!
Berkhout ligt tegen hoorn aan ,intressen of voor meer informatie bel mij!!!


MVG SANDY!!!
beste sany
ik will graag weg van amsterdam met mijn kind die net 5jaar is geworden.ik woon al 8 jaar op een flat in het centrum van amsterdam ,hoogte kadijk heet de straat ligt achter de dieren tuin ARTIS ,het huis bestaat uit twee kamer op de laatste etag de tweede etag.hij is van een woonig bouwe die heet de aliantie 53 meter2 ,cv,en een balkon,het huis is van betoon.graag wil ik met u ruilen, u kunt me bellen op 0685267287of mail sammaryousif@hotmail.com
als u een brief wil stuuren dat kan op het adress
hoogte kadijk 192
1018 bw amsterdam
s yousif
graag hoor ik van u
ik ben klaar om te verhuizen wneer maar u het goed vind.
groete
sandy Schreef:hallo sandy, ik ben sammar die met je aan afspraak heb om met je te ruillen,ik je telefoon nummer kwijt gerakt maar ook mijn telefoon, zo hebben elkaar niet meer kunnen spreken. ik hop dat ik je nog met in contact kommen ,vooral als je nog met me wil ruilen. het niewe telefooon nummer van mij is 0687375750 het adress is hoogte kadijk 192 post code 1018 bw, ik dat je zo snel mogelijk contact met me opneemt
-------------------------------------------------------
> Ik heb een leuken eensgezins woning(hoek)met een
> kleine voortuin en een grote achtertuin!!
> Het is een 3 kamer woning met 1 slaapkamer beneden
> en een slaapkamer boven..
> Berkhout een rustige groene omgeving!!
> Berkhout ligt tegen hoorn aan ,intressen of voor
> meer informatie bel mij!!!
>
>
> MVG SANDY!!!
hallo sandy met gleroy,ik heb een driekamer hoekwoning(eentje is gesplit in tween)met hele grote tuin in lutjebroek ik wil graag komen kijken voor een eventuele wooningruil u kunt me ook bellen op 0687022497 ik hoor het weer,dag.
Hay Sandy,

In welke straat woont u? is de afstand groot naar Hoorn-centrum? en wat is de huur van uw woning?

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Hoorn, huur: 648 pm , 2 euro servicekosten. Huurtoeslag is mogelijk.

Met vriendelijke groet.

woningruil83@live.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: