Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

VAN HAARLEM NAAR?

Gepost door sandra 
VAN HAARLEM NAAR?
14 april 2011 11:25
AANGEBODEN ZEER MOOIE ETAGEWONING IN HAARLEM,GESCHIKT VOOR 1 OF 2 PERSONEN.DE WONING HEEFT 2 SLAAPKAMERS,EEN NIEUWE WOONKEUKEN,TWEE HELE GROTE BALKONS,ZEER RUIME BADKAMER MET TWEEDE TOILET EN VLOERVERWARMING.DE WONING LIGT TUSSEN 2 BINNENTUINEN.PARKEERGARAGE AANWEZIG.HUUR €600,HUURTOESLAG MOGELIJK.ALLES IN DEZE WONING IS NIEUW.ZO TE BETREKKEN.DE BUS GAAT VOOR DE DEUR.BOS EN STRAND OP FIETSAFSTAND.
GEVRAAGD EEN WONING MET TUIN ,MET MINIMAAL 2 SLAAPKAMERS,WEL MET HUURTOESLAG
IK STA OOK OPEN VOOR EEN DRIEHOEKSRUIL
Re: VAN HAARLEM NAAR?
14 april 2011 13:41
hallo,
wil je intersant naar arnhem?
mvg,mona
Re: VAN HAARLEM NAAR?
29 juni 2011 15:31
Hoi
Ik heb een nieuwbouw 3 kamer appartement in hilversum oost ( het gooi) met 2 slaapkamer
geen tuin maar mooi balkon dicht bij bos en centrum en hei
de huur is 520 excl
ik hoor het wel
mvg soes
Re: VAN HAARLEM NAAR?
29 juni 2011 19:09
Hallo!

Ik heb in de aanbieding een eengezinswoning in Veendam.
3 slaapkamers , zolder , voor en achter tuin.
Mooie buurt.

Mvg Maaike
Re: VAN HAARLEM NAAR?
14 juli 2011 09:19
Schagen. Hoi Sandra Ik ben Eva . Wil je in Schagen wooning? Ik heb eengezienwooning- hoekhuis. Alles is 5 min afstand .centrum, twee minuten lopen scholen , park 3 slaapkamer + woonkamer , twee schuur , trijn- station met leuke- kindervriendelijke buren, Markt iedereweek donderdag, Huursubsidi bij iedere maand 201 eur bij . normaal 436eur. Ik betaald ni 235 eur. Ik wil heel graag ruilen met u. Snel als kan , want ik overaal regeren. Als u wil ruilen , mijn adviteren kuht u zien Wooningruilen- DNPM5719 mijn tel.0626546242, Lieve bellen, als u mijn e-mail stuurt, wilt u en telefoonummer geven, wat ik bellen van. Soms mijn e-mail werkt niet. Eva
Re: VAN HAARLEM NAAR?
19 juli 2011 11:46
Ik heb een eensgezinswoning in Heemskerk is dat interesant voor je?

je mag me mailen op w_jonker@hotmail.com
Re: VAN HAARLEM NAAR?
20 juli 2011 20:07
zou u ook naar zoetermeer willen?
eengezinswoning 5kamers zonder zolder(bekijk advertentienummer 262450 op @#$%&)
of een vierkamer eengezinswoning met zolder grote tuin
graag een reactie



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2011 20:08 door sandra z.
Re: VAN HAARLEM NAAR?
01 augustus 2011 12:01
Kenmerken woning: Aanwezig:1 wc(beneden),douche van 1.97cm bij 1.20cm met wastafel,cv, zolder/berging(met vlisotrap te bereiken en is over de hele opervlakte vh huis), balkon, berging, douche, voortuin met parkeergelegenheid, achtertuin met stenen schuur eventueel in overleg een blokhut/tuinhuis van 3 bij 3 meter (twv 1200 euro),mooie houten schommelbank,e.d Voorzieningen in de buurt,op loop- en fietsafstand: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels,bos,veluwe,kinderboerderij,ook zeer geschikt voor ouderen,rustige en vriendelijke buurt,zwembad enz. Omschrijving: -1 slaapkamer van 7m2(met balkon)en heeft een tegelvloer. -2 grote slaapkamers van 11m2,(beide met inbouwkasten)is ook een optie om van deze 2 slaapkamers 3 slaapkamers te maken. -Doorzonwoonkamer van 24 m2 met inbouwkast,openhaard en deur naar grote achtertuin -Aparte keuken van 3 bij 3 meter ook met deur naar achtertuin en aansluiting voor eventueel een vaatwasser.De keuken heeft tegelvloer. -Tuin totaal 128 m2,met stenen schuurtje en eventueel in overleg met z.g.a.n blokhut/tuinhuis van 3 bij 3 meter(t.w.v 1200€) -De woning heeft een zolder/berging,kelder en een inbouwkast met aansluiting voor de wasmachine en droger,hal/gang beneden heeft tegelvloer. Je hebt een voor een achtertuin,ideaal met kinderen en/of huisdieren Bij deze huizen is uitbouwen geen probleem in overleg met Woonstede,er word door veel mensen hier aangebouwd/uitgebouwd. Huurprijs bedraagt:480€ (je kan dus huursubsidie krijgen op dit huis)

6713 bj ede(vlakbij Utrecht)

liefs elly
Re: VAN HAARLEM NAAR?
11 augustus 2011 21:07
hoi
dat is voor ons helaas te afgelegen
wij willen graag naar utrecht of in het gooi blijven
grt
Re: VAN HAARLEM NAAR?
29 augustus 2011 22:28
ben je geintereseerd in een ruime 4 kamer galerij appartement?
2e etage lift aanwezig, is in zandvoort een rustige kindvriendelijke buurt met winkels op loopafstand.
bea
Re: VAN HAARLEM NAAR?
05 februari 2012 18:22
Mooi Woning bestaat uit 5kamers
- Mooie afgewerkte woning met laminaatvloer
- Badkamer )
- CV
- Keuken
achter en voor groten tuin .
nette wijk.
-
- Treinstation is letterlijk 5 minuut lopen en er is genoeg parkeergelegenheid en winkels zijn vlak bij r verderop zoals; Deen, sportcentrum scholen en nog meer

Huur bedraagt € 540,-
Voor meer informatie kunt u e-mail sturen naar salonet_2011@HOTMAIL.NL U krijgt binnen 24 uur antwoord. Eventueel met telefoonnummer.0630143332

Bladeren: Vorig bericht•Volgend bericht
Opties: Reageren•Reageren met quote
Re: VAN HAARLEM NAAR?
19 maart 2012 21:55
Ik begrijp u advertentie niet goed wilt u naar haarlem of wilt u weg uit haarlem.
brompie2@gmail.com
Re: VAN HAARLEM NAAR?
28 maart 2012 20:13
hoi sandra

waar zou je graag naartoe willen?
Re: VAN HAARLEM NAAR?
29 maart 2012 16:48
Hoi ik woon in Utrecht,

In de wijk leidsche rijn.
het is een nieuwbouwappartementencomplex uit 2006.
2 slaapkamers
1e verdieping
lift
fietsbox
ruim balkon
ruime douche
open keuken

Ik hoor van je..

Gr Nevin
Re: VAN HAARLEM NAAR?
23 april 2012 19:01
Hallo,

wij wonen in Utrecht in een 3 kamer appartement (nieuwbouw 2006) op de eerste verdieping.

Wij willen graag naar Haarlem verhuizen.

wij wonen aan de Edmond Audranstraat 18 in Utrecht (leidsche rijn). Hele fijne buurt om in te wonen. Lekker balkonnetje met zon!

lift
aparte douche en aparte toilet
open keuken
balkon
ruime washok (berging)
fietsbox
voldoende parkeergelegenheid
veel groen en wandelpaden
kindvriendelijke buurt
station Terwijde op loopafstand (van terwijde naar CS 4 minuten)
snel op de A2

De huur bedraagt op dit moment 500 Euro (zonder huursubsidie).

Bent u geintresseerd in de woning wilt u dan reageren! Driehoeksruil is ook mogelijk, maar wij willen wel naar Haarlem.

Mvg, Nevin Cirik-Yildiz
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: