Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil

Gepost door marja 
woningruil
26 oktober 2011 13:53
Aangeboden, ruime 5 kamer eengezinswoning in Seghwart, Zoetermeer. Gezocht kleine woning ook eengezins of maisonette ook liefst Seghwaert.
Re: woningruil
26 oktober 2011 19:33
Beste Marja,

Ik zag je advertentie en ben zeer geinterreseerd in je woning daar ik al jaren een eengezinswoning in Segwaert zoek. Ik woon zelf in een superruime flat in Zoetermeer.Vind je het goed om te mailen zodat we wat informatie kunnen uitwisselen? Hoop wat van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Stacy
do
Re: woningruil
26 oktober 2011 21:07
Aangeboden een ruime goed onderhouden 5 kamer woning in Amsterdam zuid oost in een rustige straat. 3 min loopafstand van Duivendrecht station. Scholen en winkels in de buurt. Amsterdam Arena is 5 min loopafstand.
Woning is gelegen op de 2e etage. Huur 550 euro

Gevraagd een eengezins woning in Almere met 4 slaapkamers . huur tot 600 euro, scholen en station moeten wel in de buurt zijn.
Telnr:06/11279225
Re: woningruil
30 oktober 2011 11:41
Hallo Marja,

Wij wonen in een 3 kamerflat dichtbij het Stadshart, het is niet in seghwaert maar je bent wel binnen no time overal waar je moet zijn, het is er heel fijn wonen met vriendelijke buren iedereen kent elkaar.
2 mooie slaapkamers, ruim balkon, keuken, badkamer en aparte wc allemaal wit betegeld, overigens is er ook een ruime berging.
Wij willen eigenlijk hier niet weg maar vanwege gezinsuitbreiding is het noodzakelijk, als je interesse hebt neem snel contact op en wie wie weet! fam.r@hotmail.nl
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: