Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wie o wie wil er naar Purmerend

Gepost door Daf 
Ik woon zelf in Winkel en heb iemand uit Purmerend die dolgraag naar mijn huis wil. Zij heeft een ééngezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder die bereikbaar is met een vlizotrap. Ze woont vlakbij een park, zwembad, diverse scholen, winkels en ook Amsterdam is in 25 minuten te bereiken. Ik ben dus op zoek naar een driehoeksruil. Mijn voorkeur gaat uit naar Barneveld, Ede, Veenendaal, Apeldoorn, Oosterbeek en Amersfoort. Eventueel andere mogelijkheden nog wel bespreekbaar, maar niet te ver uit deze omgeving die ik net op gaf. Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 3 slaapkamers. Een hele grote flat is ook mogelijk mits die bereikbaar is met de lift en het daar wel netjes is. Ik hoor graag of u interesse heeft. U kunt mij mailen op daffie3@hotmail.com
Niemand interesse?
hallo

ik heb een ruim en nieuw geschilderd 3 km. appartement in enschede centrum. , woonkeuken me tvaatwasaansluiting, laminaat door de hele woning, 2 slaapkamers, 1e verdieping (2 kleine trapjes), balkon en grote schuur, Er is een nieuw keukenblok geplaatst evenals het sanitair is vervangen.

kunt mij bellen op 0614574684

gr ray
Goedemiddag,

ik ben een gescheiden vrouw met 4 kinderen en op zoek naar een eengezins woning. Ik zelf woon in Veenendaal in een grote flat. Dichtbij het centrum.
Graag zou ik die woningruil met u aangaan.

mvg Katy Joosten
Helaas heeft de mevrouw uit Purmerend mij maandag gebeld dat zij op een kamer in Winkel gaat wonen. Ik baal best wel want op deze manier kan ik dus niet echt makkelijk verhuizen. Ik woon zelf in Winkel.
Dus Katy helaas geldt ook voor u dat ik deze ruil helaas niet aan kan gaan. Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben.
Daf
Re: Wie o wie wil er naar Purmerend
12 september 2010 19:05
Hoi Katy,

Heeft u inmiddels al een huis gevonden? Ik heb eventueel nog een hele ruime flat voor u in de aanbieding in Alkmaar. Heeft 3 grote slaapkamers en mooi uitzicht over Alkmaar. Ik hoor het graag van u. Groetjes Daphne
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: