Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil van 5k masionette te vlaardingen naar hoogvliet of spijkenisse of rustige buurt r,dam en omstreken ,

Gepost door salome 
u naar 5kamer masionette aan de rand van vlaardingen centrum huur 485,,- winkels, zwembad, sportvereningen voetbal ballet streetdance enz park ,supermarkten , scholen alles 5 tot 7 loopafstand.. ik ben op zoek naar een minimaal 5kamer woning of hoogvliet of spijkenisse of r,dam omgeving . nette maar levende buurt. geen flat .
en geen drukke weg vlak voor me deur.
huursub moet mogelijk zijn
Even nog een keer. Hoop dat je nog zoekt.

Gr

Illanga

Ik heb een zeer ruime 4 kamer eengezinswoning in Spijkenisse.
Daar ik graag dichter bij mijn ouders en schoonouders wil wonen wil ik terug naar Rotterdam.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 4 kamers of een BG woning max 1e etage, maar liever niet.

Zelf bied ik aan, woning met een achtertuin en stenen berging, volledig betegeld (door vorige eigenaar) in een kindvriendelijke wijk.
Heb 3 slaapkamers, 2 zijn heel groot, 1 iets kleiner dan die 2 grote kamers.
Een ruime badkamer met wasmachine aansluiting en een zolder met volwaardige slaapkamer. Woning heeft 1 half schuine kant. Daardoor hebben de grootste kamer en zolder etage een schuine wand. Op zolder zijn daar schuifdeuren voor geplaatst zodat je extra bergruimte hebt.

De zolder etage heeft ook nog een balkon die woningbreed is (5 meter)
De straat is autovrij en ligt aan een groot plein waar veel kinderen spelen.

Ik zoek het liefst een woning in een kindvriendelijke omgeving en openbaar vervoer in de omgeving.
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: