Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

jij naar Gelderland achterhoek wij maak niet uit waar

Gepost door steve_stevens@live.nl 
jij naar Gelderland achterhoek wij maak niet uit waar
31 januari 2010 17:10
ik wil graag mij woning ruigelen tegen andere woning opzich maak nie uit waar..onze woning is in aalten bestaat uit grote woonkamer wc keuken drie slaap kamer boven 2 groot 1 klein voor en achter tuin leuke buurt vlak bij 2 min van station af heeft uw intresse laat dan wat van je horen en wie weet..
hallo

ik woon in apeldoorn heeft u intresse mail me dan gerust

dunya_kizi@live.nl

mvg sherin
heb interesse ukunt me mailen of bellen op0647875706
Re: jij naar Gelderland achterhoek wij maak niet uit waar
19 juli 2010 09:59
hallo ik heb een eengezinswoning in beverwijk met 3 slaap kamers en flizo trap naar groote zolder de woonkamer heeft een nieuwe aangebouwde keuken een voor en achtertiun met schuur de geheele woning is gerenoveert als u intersse heeft bel of mail me nr 0634098787 gr miranda
Hallo,

Is Winkel ook een optie voor u. Als u meer wilt weten kunt u mij mailen: daffie3@hotmail.com.

Groetjes Daphne
Hoi Steve,
Wij kunnen een ruime 3 kamer maisonette (2 verdiepingen) in Rotterdam ruilen. Voor meer info, mail me. Groet, Mar. kringlooppunt@hotmail.com
hoi hallo ik heb een gezienswoning met 3 slaapkamer boven.benden en grootwoonkamer met gesloot keuken .ik wil graag naast mijn familie' regio Gld.het woning licht in den helder noord holand.ik hoor wel van julli.
grt
hanan
hoi hallo ik heb en gezienswoning met 3 slaapkamer in den helder (noord holand) meer info belen .0681737542.
gr
m
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: