Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil amsterdam-amstelveen-ouderkerk aan de amstel-zwanenburg-duivendrecht

Gepost door wendy 
Aangeboden :

3-kamer eengezins (tussen) woning
voor en achtertuin
schuur
cv
parkeren voor de deur
groen
scholen
ov

kom maar met een goede aanbieding......
Voor de duidelijkheid.....onze aangeboden woning ligt in amsterdam.
Re: woningruil amsterdam-amstelveen-ouderkerk aan de amstel-zwanenburg-duivendrecht
04 september 2010 19:08
Hoi Wendy

Waar ligt jullie woning in Amsterdam?

Groeten Karin
Hallo Karin,

Onze woning ligt in Oost-/Watergraafsmee (betondorp)r, direct tegen Diemen aan.

Groeten Wendy
En je wil ruilen met een woning in de directe omgeving van amsterdam?

grt. Dindy
Re: woningruil amsterdam-amstelveen-ouderkerk aan de amstel-zwanenburg-duivendrecht
08 november 2010 11:38
Hallo Dindy

Waar staat jouw woning
En waar wil jij heen verhuizen

Groeten Karin
Ik woon in de rivierenbuurt, 3 kamerwoning, cv dubbele beglazing met zolder.

Ik zoek een benedenwoning met 3 kamers en tuin,

groetjes lennart
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een eengezinswoning in Hoogkarspel, Gemeente Drechterland. Noord Holland.
Het is een ruime, lichte woning met een leuk aangelegde zonnige ruime tuin op het zuiden, een schuur en een achterom.
Voortuin is op het noorden.
Een ruime woonkamer {26,5m2} met een dichte keuken {7,5m2}, met toegang tot de tuin.
De gang met de voordeur, een grote voorraadkast, een deur naar de woonkamer {ook via de keuken is er een toegang naar de woonkamer}
en de wc met klein raampje en meterkast.
Op de eerste verdieping heb ik 3 slaapkamers waarvan twee groot {13m2 zuid + 11m2 noord} met vaste kasten en
een kleinere slaapkamer {5,5m2 zuid}, de badkamer met raampje en op de gang nog een ruime vaste kast.
Een vaste trap naar de grote zolder met kachel, combi-ketel, dakraam.
Deze is nu de slaapkamer van mijn zoon.
De huur is ; 423.- euro per mnd.. Dit is incl. servicekosten + glasfonds.
Huur subsidie is mogelijk.

Het dorp heeft alle belangrijke voorzieningen.
Treinstation, bus, winkelcentrum, voetbalvelden, Buiten zwembad, tennisbanen, grote sportzaal, speeltuinen, scholen en nog veel meer natuurlijk, parkeren kan natuurlijk voor de deur en is gratis.
Alles is binnen 5 minuten te bereiken, te voet...
Het ligt vlakbij het oude stadjes Hoorn en Enkhuizen. Met trein, bus en auto heel goed te bereiken, met 10 min.
Ook als u van fietsen houdt heel makkelijk te doen.
Amsterdam is een 30 min. met de auto, met de trein ook een prima verbinding.
Het mooie IJsselmeer is heel dichtbij. Zomers zwemmen en wandelen wij daar en als je een bootje hebt is het super om te varen.
Het is een heerlijke woning, heel erg zonnig, in een leuk toegankelijk, gezellig dorp. Alles in de buurt.
Ik ben er geboren en woon er al 34 jaar met veel plezier.

Wie weet heeft u interesse, ik kan u natuurlijk wat foto`s sturen en nog veel meer vertellen wat er hier te doen en vinden is...
Hoop wat van u te horen.


Vriendelijke groet
Re: woningruil amsterdam-amstelveen-ouderkerk aan de amstel-zwanenburg-duivendrecht
15 mei 2011 14:08
Hoi wendy,

wij hebben een 4-kamerwoning in amstelveen van 89m2. woonkamer 25m2. keuken 9.8m2. drie ruime slaapkamers. gratis parkeren voor de deur. Speeltuin voor de deur. balkon van 8.20 breed. voor foto;s kun je mail naar chey_lin@hotmail.com

groetjes linda
-duivendrecht. naar amsterdam
15 november 2011 00:47
ik heb vier kamerwoning in duivendrecht ik opzoek woning in amsterdam 3 kamers
Ik heb een huis in de riviere buurt. Ik heb een drie kamer woning en een kamer op boven kamer op solder. Ik woon 1hoog. Kijk op de amstel mijn tel. Is 06.12633593
Ik woon in Amsterdam in de rivieenbuurt kijk op het water en woon een hoog.3kamer woning en een slaapkamer op zolder woningruil audekerk aan de amstel.huis met tuin.
Hoi Lennart, ik heb dit in de aanbieding Woningruil vrije sector naar woning met lage huur
Bieden
[link.marktplaats.nl]
Hai ik heb een 3 kamer woning met zolderruimte in de Jordaan Amsterdam centrum heeft u misschien interesse of vragen kunt u mij ook opbellen 0686009166
Staat u open voor een woning in wormer? Begane grond, 2-kamerwoning.
Mvg,Adli
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: