Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U Amersfoort Wij Zutphen, Apeldoorn, Deventer e.o.

Gepost door Liesbet 
Aangeboden; eengezinswoning in Amersfoort, 3 slaapkamers; 11; 7 ;7m2; voortuin, achtertuin op het zuiden, vrij parkeren voor de deur, bushaltes vlakbij, winkels op loopafstand, centrum 10 min fietsen, station, 15 min fietsen,groene omgeving. Wij willen naar Zutphen, Apeldoorn of Deventer of omgeving.

Als u interresse heeft, graag mailen naar:

callofthewildz@hotmail.com
hallo ik heb een gazenhuis met drie slaap kamer een groet zolder ook slaap kamer echter kant tuin een voor kant albij duoch en wc goert woon kamer een goret koken bus halt basis school klien drobje vlak bij zutphen 4 kilo meter heet eefde is gelderland een deventer is dichtbij 9 kilo meter een heel rustg heeft ook 2 minute winkal c1000 een robbank klien winkal
Re: U Amersfoort Wij Zutphen, Apeldoorn, Deventer e.o.
16 december 2009 22:12
Hebt u interesse voor een portiekwoning in Zutphen
ik hoor het wel
Aangeboden; eengezinswoning in Apeldoorn, 3 kamers appartament voortuin, achtertuin op het zuiden, vrij parkeren voor de deur, bushaltes vlakbij, winkels op loopafstand, centrum 5 min fietsen, Wij willen naar Amersfoort.
mukhtaar Schreef:
-------------------------------------------------------

Aangeboden; eengezinswoning in Apeldoorn, 3 kamers appartament; voortuin, achtertuin op het zuiden, vrij parkeren voor de deur, bushaltes vlakbij, winkels op loopafstand, centrum 5 min fietsen, groene omgeving. Wij willen graag naar Amersfoort, Hilversum, Zeist, Soest, Weesp of Amsterdam

Voor verder informatie reageer op correia95@hotmail.com of bel 0684172644
Hallo, in welke wijk in Zutphen is de portiekwoning, op welke verdieping is de woning, wat is de huurprijs, is er een tuin bij,?

Tino, ik stuur je binnenkort een e-mail.

Iedereen bedankt voor de reakties.
hallo.
Ik woon in wijhe12KM naar Deventer 11KM naarZwolle mijn houis 3slaapkamer en groote woonkamer en voortuin en achtertuin en groote zolder met vast trap .

mooie houis huur E523
Re: U Amersfoort Wij Zutphen, Apeldoorn, Deventer e.o.
11 januari 2010 14:58
Dag Liesbet,

Misschien een rare vraag maar ik welke buurt staat jou huis waar je nu nog in woon wijk en straat graag, want wie weet kunnen wij een driehoeksruil doen
Want wij hebben mensen die graag na Arnhem (daar wonen wij) toe willen en volgens jouw bericht zou je graag richting Zutphen willen, maar misschien zou
je zelf wel na Arnhem toe willen wij wonen op een van de mooiste plekken in Arnhem en een heel mooi huis waar als je een maal geweest bent graag zou willen wonen.

Hoop op een tegen bericht van je van jouw omschrijving van jouw huis straat en woon wijk en eventuweel of jij rechtstreeks na Arnhem wil verhuizen of via driehoeksruil.

Groeten W. Ordelman
Ziyad,

Wijhe is veel te ver. Misschien heb je interresse in 3-hoeksruil? Misschien is er iemand die van Zutphen, Apeldoorn e/o naar Wijhe wil verhuizen, dan kunnen jullie naar Amersfoort.

groet

Liesbet
Hoi,

Wij wonen in een eensgezinswoning in Apeldoorn in de wijk Zevenhuizen. Bushalte op 2 minuten afstand, centrum 5 minuten en winkels ook ong. 5 minuten. Basisschool zit op een loopafstand van 3 minuten.

Wij willen graag ruilen naar Amersfoort, maar willen wel graag weten in welke buurt het is.

Monique
Re: U Amersfoort Wij Zutphen, Apeldoorn, Deventer e.o.
11 februari 2010 19:38
Hallo Monique,
Heb je ook interesse in een 4 kamer eengezinswoning met zolder in Lopik (prov. Utrecht, bij Nieuwegein/IJsselstein)?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: