Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPOED WONINGRUIL U NAAR ALKMAAR IK HEERHUGOWAARD EO

Gepost door angelique 
Wilt u nog ruilen.!
ik zou wel met u willen ruilen van woning want ik wil juist weg uit heerhugowaard omdat mijn familie ook daar woont neem maar contact als u intresse hebt met vriendelijke groet agnes ..... 06-34873460 of 072-5317115
waar heeft u een woning in alkmaar dan ik hoor t graag van u 0684049114
Re: SPOED WONINGRUIL U NAAR ALKMAAR IK HEERHUGOWAARD EO
18 juli 2012 22:40
,



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/07/2012 22:50 door carmen.
hallo ik weet niet of u nog steeds op zoek bent ? ik heb een groot hoekhuis in hhw de noord mocht het u iets lijken neem dan contact met mij op
ik heb pas een woning gehad in heerhugowaard maar door omstandigheden is hij te groot zou graag willen verhuizen naar alkmaar voor een woning met 2 slaapkamers en een tuin ik laat een 5 kamerwoning achter met grote tuin
Re: SPOED WONINGRUIL U NAAR ALKMAAR IK HEERHUGOWAARD EO
15 september 2012 09:47
mario Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik heb pas een woning gehad in heerhugowaard maar
> door omstandigheden is hij te groot zou graag
> willen verhuizen naar alkmaar voor een woning met
> 2 slaapkamers en een tuin ik laat een 5
> kamerwoning achter met grote tuin


hoi mario ik heb anders ook erg interesse in je woning
. ik bied n nette rookvrije benedenwoning aan in oudorp met 3 slpkmrs en 2 balkons en 2 bergings
voor meer info kan je mailen naar betty_boop80@live.nl
hallo allemaal ,
woon in Alkmaar/oudorp
in een galarij woning met 3 slaapkamers en een grote woonkamer nette woning met laminaat vloer en wil heel graag
naar hhw verhuizen wegens mijn familie die daar verhuisd zijn ...geintereseerd mail of bel me tel num:0638053846
Hallo,

Ik heb interesse in uw woning ,en ik heb een appartement in Alkmaar Zuid vlakbij centrum alkmaar met 3 slaapkamers 2 balkon ,2de verdieping ,aardig buren ,rustig buurt , vlakbij scholen , winkels, bushalte ,

Ik hoor het graag van u als interesse heeft ,

Groetjs,
Noda
hoi
ik zie je advertentie staan en nu heb ik denk ik wel wat voor je
als je contact met me op wil nemen op mijn email adres hebben we het er verder over
het betreft nl geen huis van mezelf maar van mijn broertje
zet dat er wel ff bij dan dat het over mijn broertje zijn huis gaat aangezien ik zelf ook op zoek ben
naar een andere woning

groetjes esther
Hallo,
Wij zijn Arrian en Wendy en wij zijn opzoek naar een huisje in Heerhugowaard.
Wij wonen in een flat met 2 balkons in Alkmaar.
Ik weet niet of u daar misschien enige interesse in heeft?
2 vrij grote slaapkamers en veel parkeergelegenheid.
Onze huur is rond de €440,-.

Ik hoor heel graag wat u ervan vind.

Vriendelijke groet,
Arrian en Wendy
06-13659912
Hallo,
Mijn vriend en ik zijn opzoek naar een eensgezinswoning in Heerhugowaard.
Wij wonen in een flatje op 3 hoog met 3 kamers. 2 ruime slaapkamers en 2 ruimebalkons.
Er word op dit moment gerenoveerd.Er is genoeg parkeerplaats en er wonen aardige mensen.
Ook is de stad op 10 min fietsen. Je bent er zo maar het is niet zo dat je er last van hebt.
Wij willen weg ivm kinderwens en familie die in heerhugowaard woond.


We horen graag wie interessen heeft.
Groetjes
bellen kan ook naar: 0613659912
4kamer appartement boven winkelcentrum de mare.
Pracht huis moet opgeknapt worden.
Ik wil graag een gelijk vloerse woning mag ook begaanegrond zijn met2 slaapkamers.
Mag ook etage zijn maar wel met lift.
Wil graag dicht bij winkels zitten.
Ik heb ook nog een super supper groot balkon ik woon op de eerste etage.
Vr Gr. Marja
mario Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik heb pas een woning gehad in heerhugowaard maar
> door omstandigheden is hij te groot zou graag
> willen verhuizen naar alkmaar voor een woning met
> 2 slaapkamers en een tuin ik laat een 5
> kamerwoning achter met grote tuin
Re: SPOED WONINGRUIL U NAAR ALKMAAR IK HEERHUGOWAARD EO
05 november 2012 15:30
hoi esther ik heb anders ook wel interesse in je woning , heb n benedenwoning met 3 slpkmrs in oudorp alkmaar .
mvg malaika
Hoi

Woon op de spilstraat de badkamer en wc zijn net gerenoveerd en heb ook een wc boven nu
Heb 3slaapkamers schuur voor tuin grote woonkamer met open keuken vlak bij de mare de winkels mijn nr is 0638044395 hoor het wel waar u precies woont Gr. Agnes endel
Hoi

Ik zoek een woning bij de stad van de zon of in de buurt van de weerelaan
Ik woon zelf in Alkmaar opde spilstraat de straat is helemaal op geknapt heb 3 slaapkamer badkamer wc zijn helemaal gerenoveerd heb nu ook een wc boven
Schuur voor tuin
Grotewoonkamer met open keuken
Mijn nr is 0638044395
goedendag ik weet niet of je al bent verhuisd maar wij wonen in alkmaar en wij willen heel graag terug naar hhw groetjes
Ik wil graag naar Alkmaar en woon in de bomenwijk
Wij hebben een prachtige eengezinswoning. 4slaapkamers voor en achtertuin..zoek soortgelijke woning maar dan in alkmaar. .ivm mijn zoontje moet naar speciaal onderwijs in overdie. .en ik geen bus vervoer krijg voor hem..moet ik dus verhuizen naar alkmaar...wil ook 4 slaapkamers terug. .heb 3kinderen. .gr esther
Ik heb een appartement in vronemeer met lift 2 slaap kamers grooten woonkamer en lift is aan wazig.
Hallo
Ik wil graag van Heerhugowaard naar Alkmaar ruilen ik heb een apartment in Heerhugowaard dicht bij het station en de gemeentehuis ,2 slaapkamers en 1wonenkamer en 2 balkon en een grote keuken
De huur is 490€
Hooi ik heb een hiu in heerhugowaard met een slaap kamer en wil graag naar alkmaar spoed echt
hendrik Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hooi ik heb een hiu in heerhugowaard met een slaap
> kamer en wil graag naar alkmaar spoed echt

Hallo henkdrik,
Ik woon in Heerhugowaard en ik wil graag ruilen met jou
Re: SPOED WONINGRUIL
22 maart 2018 13:13
Woning in heerhugowaard, mijn dochter en ik willen graag groter wonen! Wij hebben een woning in oostertocht vlak bij de stad van de zon. Wij hebben een grote 2 kamer appartement.
Hoi Nes,
Wil je nog ruilen om naar Hhw te verhuizen en hoe groot wil je?
Groeten Agnes
hoeveel slaapkamer heb je agnes
Hoi ik heb een mooie woning met 3 kamers met pas geleden nieuwe laminaat het is een mooie woning in een mooie buurt niet ver van Heerhugowaard in slootdorp
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: