Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Rotterdam naar elders

Gepost door Tessa 
woningruil Rotterdam naar elders
06 augustus 2010 08:18
5 Kamer eengezinswoning in IJsselmonde met grote voor en achtertuin,in een kindvriendelijke buurt,scholen,winkels en openbaar vervoer op loopafstand.

Gevraagd:4 of 5 kamer eengezinswoning met zolder elders in zuid Holland.
Hallo Tessa

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning met 4 slaapkamers
waarvan 1 op de zolder (vaste trap) dichte keuken
2 wc's voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kan je mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214

Met vriendelijke groeten
Sara
Hoi Sara,

Ik ben opgegroeid in Eindhoven en wil niet meer terug sorry ik wil toch liever in zuid Holland blijven.
Met vriendelijke groet,Tessa
Hoi Tessa,

Ik heb een eengezinswoning in Spijkenisse en wil graag richting Rotterdam om dichter bij mijn ouders (IJsselmonde) en schoonouders (Beverwaard) te wonen.
Als je Spijkenisse wat vind, laat het dat even weten dan kunnen we verder praten.

De woning is een 4 kamerwoning, met tuin en balkon op zolder met een volwaardige kamer op zolder en 2 kamers (groot) op de 1e en een ruime badkamer.

Ik hoor graag van je.

Gr

Illanga
kas
Re: woningruil Rotterdam naar elders
07 september 2010 19:38
hello
ik heb eengezinswoning in barendrecht
4 kamerwoning +zolder
hoekwoning dus 3 grote tuinen
huur 560 grote woonkamer winkelcentrum van afstand exc
als je interess mail me
groetjes
Hoi,

Ik heb een zeer ruime 4 kamer eengezinswoning in Spijkenisse.
Daar ik graag dichter bij mijn ouders en schoonouders wil wonen wil ik terug naar Rotterdam.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 4 kamers of een BG woning , flat max 2e etage.

Zelf bied ik aan, woning met een achtertuin en stenen berging, volledig betegeld (door vorige eigenaar) in een kindvriendelijke wijk.
Heb 3 slaapkamers, 2 zijn heel groot, 1 iets kleiner dan die 2 grote kamers.
Een ruime badkamer met wasmachine aansluiting en een zolder met volwaardige slaapkamer. Woning heeft 1 half schuine kant. Daardoor hebben de grootste kamer en zolder etage een schuine wand. Op zolder zijn daar schuifdeuren voor geplaatst zodat je extra bergruimte hebt.

De zolder etage heeft ook nog een balkon die woningbreed is (5 meter)
De straat is autovrij en ligt aan een groot plein waar veel kinderen spelen.

Ik zoek het liefst een woning in een kindvriendelijke omgeving en openbaar vervoer in de omgeving.

Als je interesse hebt, laat dan even een berichtje achter.
Hallo Kas,

Ik zag dat je op mijn advertentie gereageerd hebt voor woningruil mocht je nog interesse hebben kan je mij bellen op nummer,0619081241

Groetjes,Tessa
Re: woningruil Rotterdam naar elders
05 oktober 2010 23:10
hoi lisette,

het ligt in lombardijen en het is een ruime 4kamer woning je hebt beneden een dichte keuken en een toilet en een grote balkon plus een grote woonkamer. boven heb je drie slaapkamers en een douche/wc en een balkon. het ligt vlak bij de scholen en er is veel ruimte voor kinderen buiten om te spelen en het is gratis parkeren plus er zijn winkels in de buurt. Erg kindvriendelijk omgeving ik ben erg tevreden met het huis hier in lombardijen maar mijn kind zit in vreewijk op school en het is heel vermoeiend om steeds heen en weer te gaan vandaar dat ik een huis in vreewijk of bloemhof/charlois zoek als het een andere buurt is hoef je niet te reageren want dan ben ik nog verder van mijn kinds zijn school en dat is niet wat ik wil, zie je het zitten bel dan voor een afspraak dan kan je komen kijken oke groetjes

mvg nahaa

ik hoop echt dat u mij zult benaderen

mijn hotmail is: najiha_1204@hotmail.com
Hallo Kas,

Enige tijd geleden heb je op mijn advertentie gereageerd,zou je mij willen laten weten of je nog interesse hebt.
Ik heb namelijk meerdere aanbiedingen gehad en zou willen weten waar in Barendrecht jij woont.
Graag zo snel mogelijk,met vriendelijke groet,
Tessa
0619081241
Hoi,

Wij hebben een 4 kamer eengezinswoning in Dordrecht
Nieuwbouw met eigen parkeerplaats gezondheidscentrum op 1 minuut loop afstand.
Alles dichtbij rustige kindvriendelijke buurt.

Hoor graag van u

Groet,


Katja
hallo ik heb een woning 4 kamers eensgezins in nijmegen zoekt u nog een ruil ik wil graag naar rotterdam en omgeving
groeten petra
5kamer hoekwoning in cappele a/d ijssel aangeboden, misschien iets voor u?

mvg

Dirk
hallo Dirk...
heb je belangstelling voor Nieuwerkerk ad ijssel(ik wil namelijk naar capelle ad ijssel)
graag een mail aub. nadia.paoo@live.nl
Re: woningruil Rotterdam naar elders
07 juli 2011 23:40
Bent u nog opzoek naar een woning?
Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Zoetermeer,
hele leuke en nette buurt
beste charia
ik woon in zevenaar 5kamers eengezingswoning heb je intrsese woning ruilen mij even bellen 0683599627 gr uslu
hallo tessa,
ik zag je advertentie woningruil.
ik heb een hele mooi maisonnette woning met 4 kamers in het hartje den haag centrum alles is in de buurt.
winkels,markt,ziekenhuis en het is kindvriendelijk buurt.
ik zou heel graag in rotterdam willen wonen mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.
ook ben ik te bereiken op tel 0638713346.

met vriendelijke groet.
leila
Geachte heer/mevrouw

ik heb interesse in uw woning , ik zou graag foto's ervan willen zien als dat kan.
ik zelf woon in Zuid-Holland in een zeer rustige buurt met bushaltes op 1min loopafstand , centrum 5min.
in een kindvriendelijke buurt tegen over het huis bevindt zich een school.
wilt uw meer weten kunt uw mij mailen.

mvg nassiri
hallo nassiri.

waar woon je als ik vragen mag en hoeveel kamers heb je.

je kan me mailen leila7171@hotmail.com

mvg leila
Mij vriendin wil woningruil doen van Rotterdam naar Spijkenisse.
Zij komt uit Rotterdam Noord. Is dat iets voor u?

Met vriendelijke groeten,
Anzelika
Beste Illanga

Ik heb je verzoek gezien dat je wilde verhuizen richting rotterdam zuid.
ik woon zelf bij maashaven het is een eengezinswoning met 4 kamers,
grote achtertuin/voortuin. deze huis bestaat 14 jaar en ik ben de eerste bewoonster.
mocht je interesse hebben laat dan wat van je horen.
me e-mail is: berichtbox@hotmail.com

Mvg,

Amal
Re: woningruil Rotterdam
06 juli 2018 09:09
Hoi,ik heb een 4 kamer eengezinswoning in vreewijk rotterdam zuid.ben op zoek naar een 5 kamer woning met tuin en een vaste zoldertrap.wie wilt met mijn ruilen?
Re: woningruil Rotterdam
16 juli 2018 23:28
Hallo ben geïnteresseerd in woning ruil woon zelf ijselmonde eengezinswoning 5kamer woning ales nog super netjes. Niecht je intrese hebben kan je mij bellen op tel nummer 0633364681
Mester nobodie
Re: woningruil Rotterdam
25 augustus 2018 17:25
Hoi grizlan

Ik ben geïntreseerd woningruil ik woon bloemhof
Yve123
Re: woningruil Rotterdam
20 november 2018 23:37
Grizlan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo ben geïnteresseerd in woning ruil woon zelf
> ijselmonde eengezinswoning 5kamer woning ales nog
> super netjes. Niecht je intrese hebben kan je mij
> bellen op tel nummer 0633364681


Hoi ik wil heel graag en met spoed uit Spijkenisse weg en heb een grote woning heb nu een tweekamerwoning graag met spoed als u kleiner wil wonen
Anzelika,

Waar in Rotterdam woont je vriendin? Ik heb een 4 kamer woning in Spijkenisse. De hoek.0683131765
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: