Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil wij Eindhoven jullie naar Veldhoven

Gepost door Sjef 
Wij willen graag naar Eindhoven. En zoeken daarom iemand die woningruil met ons wil doen. Wij willen een eensgezinswoning met 3 of 4 slaapkamers, liefst een vaste trap naar zolder en een achtertuin.Huurprijs tot 550,00 euro. Het moet absoluut een kind vriendelijke buurt zijn
Omschrijving van ons huis: Alle 3 slaapkamers voorzien van laminaat.Vlizotrap naar zolder. Badkamer met 2de toilet. Woonkamer voorzien van laminaat.Berging vast aan de keuken aan de voorkant. Keuken word dit jaar gerenoveerd door woningbouw, hal en berging betegeld.
Achtertuin is 10 bij 6 voorzien van nieuwe schutting. Eigen inrit voor de deur.De huurprijs is 485,00 euro
U kunt me mailen naar: zoekertje75@gmail.com
ik heb UW advertentie gelezen maar wij wonen in BEEK (LIMBURG) we weten niet of U naar Veldhoven wilt . maar misschien toch ook na Limburg ? Wij hebben een huurwoning met 4 slaaplamers , douche . woonkamer ,grote zolder. kelder , voortuin en grote achtertuin , ook de buurt is zeker kindvriendelijk en vlak bij de scholen plus winkels . (op ongeveer 5 minuten loop afstand) bij interesse graag een mail terug . Mvr.Peereboom
Hallo mevr we willen naar Eindhoven verhuizen Beek is weer te ver weg voor ons

Gr, Sjef
haaik heb een wonin in eindhoven tongerle 3 slpakmers zolder maar geen vast trap groot achter tuin is kindervriendelijk heb je vlak bij speel tuin en de bassisschool als je wil mail mij dan
Re: Woningruil wij Eindhoven jullie naar Veldhoven
27 augustus 2010 13:05
hallo waar kan ik naartoe mailen? zie namelijk geen email adres van je
ben je ook geinteresseerd in een eengezinswoning in tongere met drie slaapkamers , hele nette huis, voor en achtertuin is net nieuw aangelegd

grten nadia
Re: Woningruil wij Eindhoven jullie naar Veldhoven
13 oktober 2010 14:15
Hoi Nadia,

Heb je ook een vaste trap naar zolder?En waar in tongelre woon je?

Gr
hoi ik woon in hanevoet maar de prijs is meer 630
Ik wil ruilen
Re: Woningruil wij Eindhoven jullie naar Veldhoven
13 maart 2018 15:17
suzi Schreef:
-------------------------------------------------------
> haaik heb een wonin in eindhoven tongerle 3
> slpakmers zolder maar geen vast trap groot achter
> tuin is kindervriendelijk heb je vlak bij speel
> tuin en de bassisschool als je wil mail mij dan
Ik heb 3slpkmr
Hoi ik heb een herenhuis (tweede verdieping) in oss. Dichtbij trein station. 3 slaapkamers. Huur is 540 euro. Ik wil graag in de buurt eindhoven verhuizen. Wil jij met mij ruilen.
Heb leuke woning in strijp 3 slaapkamers vaste trap zolder leuke tuin mooi goed onderhouden huis goede voorzieningen bus 3 min.
Misschien interse in eengezingswoning in mierlo met 5 kamers nete woning? En kindervriendelijk wijk tegen over het huis buitenspeeltuin .
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: