Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil Almere>>> Lelystad

Gepost door Denise 
Hallo,

gaande een 3hoeksruil zoek ik iemand die van lelystad naar Almere wilt ruilen.
het huis in Almere is een eengezinswoning met 4 slaapkamers in literatuurwijk.

Kenmerken woning Almere: Aanwezig: cv, zolder, berging, douche, voortuin, achtertuin
Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, trein/station, winkels
Omschrijving:Mooie eengezinswoning in nieuwbouwwijk.

ik ben zelf op zoek naar een ruime woning in Lelystad minimaal 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap in een kindvriendelijke buurt het liefst met school in de buurt.
Hoi Hoi

Toevallig wil ik van amsterdam ijburg naar almere literatuurwijk en heb ik een mail ontvangen van een mevrouw die van lelystad naar amsterdam ijburg wil verhuizen ...(ik wil namelijk niet naar lelystad) is dit misschien een goede driehoeksruil???


groetjes oase
Hoi Oase

Wat voor woning heeft u op ijburg ik woon namelijk ook in de Literatuurwijk en heb daar een eengezinswoning en wil graag terug naar amsterdam.
Ik had uw advertentie gezien bij de Vomar en uw nummer op geschreven maar ben hem kwijt.
Dus zou u mij kunnen mailen op makade_@hotmail.com met meer informatie over uw woning?

Gr jolanda
hallo

heb een 3kamerwoning met zolder heb je inressse wil graag naar almere verhuizen ,waar ik woon is net pas geleden
geranoveerd ,en heb hele leuke buren ,maar vanwege mijn werk moet ik ergens wat vlakbij is ,
ik hoor van je ,en email even delilah-1983@hotmail.com
ik heb een 5 kamer eengezins woning met voor en achtertuin in lelystad en wil heel graag naar almere literatuurwijk
mooi en groot woning.
gr
ik heb 2 toilet beneden en op 1st verdieping met vaste trap heel groot zolderen grote ramen aan beide kanten en is als slaapkamer
te gebruiken
Goeiedag,
We hebben wel intresse in een woningruil van lelystad naar almere.

Wij hebben een eengezinswoning in lelystad met 4 slaapkamers helaas geen zolder maar wel een ruime huis.
Binnen nu en 2maanden word de badkamer en toilet op de begane grond +keuken gerenoveerd naar eigen keuze..
Verder eigen parkeergelegenheid, basisschool om de hoek ,winkels,bus-/tramhaltes.

Voor verdere info graag eerst uw reaxtie

vr groeten
Louisa
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
04 augustus 2010 13:13
goeidag


ik heb eengezing wonnig in leleystad met drie slaapkamer en ik wil graag naar almere centrum dit is mijn mobiel nummer 0684535281 als uw interesn heeft kunt uw mijn hier bereiken groetjes diana
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
04 augustus 2010 13:56
hallol lynn
ik ben diana ik heb eengezing wonig in lelystad ik wil grag naar almere al uw ineteresen heeft kunt uw mijn op deze nummer breiken0684535281 groetjes diana
diana
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
07 augustus 2010 13:00
hallo
ik ben diana en ik heb eengezin wonig in lelystad met drie slaapkamer en ik wil graag naar almere dit is mijn mobiel nummer 0684535281 groetjes diana
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
09 augustus 2010 21:14
Hoi,,
mijn woning is een heel groot eengezins 5 kamerwoning
met voor en achtertuin,open keuken grote schuur,beneden wc
1e verdieping met vaste trap naar 3 slaapkamers,badkamer met hoekbad
2e verdieping overloop,enorm zolder grote ramen aan bijde kanten,
ik wil graag naar literatuurwijk verhuizen.
als u interesse heb mail mij (liever bellen 06-42642853)
na 19:00u graag vanwegen werk.

mvg Lynn,
Beste Diana,

Hierbij reageer ik op jouw advertentie voor woningruil.

Mijn vriendin heeft een tweekamerflat in Almere-Buiten op loopafstand van het centrum, doemere en het station. Binnen 5 minuten ben je in Almere-Stad.

Zij zit daar met haar twee zoons en dus veel te krap. Graag willen wij ook gaan samenwonen en dat gaat niet in haar flat.

Is wat ik beschreven heb hetgeen wat je zoekt?

Met vriendelijke groet,

Christa Smit
Goedemiddag Denise,

Ik zou graag met jou willen ruilen ik heb een woning met 3 ruime slaapkamers een berging, een schuur vast aan het huis voor en achtertuin.
Kindvriendelijke buurt met scholen in de buurt en winkels. De wijk heet Botter. Ik heb helaas geen zolder maar misschien vindt je het toch wel wat.

Gr Sengul
wil je nu van almere naar lelystad of van lelystad naar almere.....................en een hoeveel kamerwoning wil je ervoor terug?
gr nina
Hallo,

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een tussenwoning in lelystad in de wijk Galjoen op circa 10 a 15 min lopen heb je de bataviastad.
In het huis bevind zich een grote woonkamer met open ruime keuken,daarbij heb je aan de keuken vast een berging (soort van schuur) Er zijn 3 grote slaapkamerwaarvan 1 iets kleiner is dan de andere 2 maar als nog ruim.
Ik heb een voor en achter tuin. In de omgeving is er een bassisschool te bevinden 2 min van de woning uit,we hebben een apotheek,huisarts,c1000,aldi,ter sall,mitra,da,broodje doner zaak,kapper,restaurant en een snackbar.in de buurt.
Er zijn verschillende mogenlijkheden om naar een bushalte te lopen om bijvoorbeeld naar het station lelystad te gaan als u geen eigen verbvoer hebt.

Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kinderen en zit momenteel in een scheiding.
Door deze omstandigheden verblijven wij bij mijn moeder in Muziekwijk en gaan mijn kinderen ook daar op school.
Ik heb mij nooit meer ingeschreven bij woningnet vandaar de hoop van een woningruil.

Ik heb geen zolder maar hoop dat we elkaar alsnog kunnen helpen of een kijkje kunnen nemen.

Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet .
Munirah Menasse
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
10 september 2011 01:43
is de woning nog beschikbaar???
gr monique
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
12 september 2011 16:58
Hallo Denise, Ik zag uw advertentie van 04-2010, is nog mogelijke om met
jouw woning te ruilen.

Graag laten mij weten. e-mail: nsanga2007@yahoo.com of tel. 0624402668

Met vriendelijke groet,

Zamuda




Denise Schreef:




-------------------------------------------------------
> Hallo,
>
> gaande een 3hoeksruil zoek ik iemand die van
> lelystad naar Almere wilt ruilen.
> het huis in Almere is een eengezinswoning met 4
> slaapkamers in literatuurwijk.
>
> Kenmerken woning Almere: Aanwezig: cv, zolder,
> berging, douche, voortuin, achtertuin
> Voorzieningen in de buurt: bus-/tramhaltes,
> kindvriendelijk, parkeergelegenheid,
> park/groenvoorziening, scholen, trein/station,
> winkels
> Omschrijving:Mooie eengezinswoning in
> nieuwbouwwijk.
>
> ik ben zelf op zoek naar een ruime woning in
> Lelystad minimaal 3 slaapkamers en een zolder met
> vaste trap in een kindvriendelijke buurt het
> liefst met school in de buurt.
hallo diana geb je mishcen interes wor almere stad filmjik .een woninik met 3 slaap kamer met voor en ahter tuin en 530 euro huur prjis .ik hoor van u .mjin numer is 0684628674 grotjes nora
Hallo,
Bent u nog op zoek?
Ik heb een ruime eengezins woning.
Speeltuin aan de achterkant van het huis waar geen auto's komen.
Klein winkelcentrum 2min lopen.
Een heerlijk huis maar wij willen graag naar almere.
Graag hoor im van u.
Mvg lidy
Hooi denise ik heb iemand gevonden die met mij wilt ruilen vanlelystsd naar Harderwijk ik zoek alleen nog iemand die vanuit Almere naar Lelystad wilt het adres in Lelystad is breehorn 35 als je wilt zien wat voor huizen het zijn kan je op internet zoeken naar breehorn 96 in Lelystad dit is een vergelijkbaar koop huis in dezelfde straat mijn nummer is 0643496039 mvg christiaan
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
27 augustus 2013 15:03
best messen
ik ben op zoek ienmand wil ruilen doen
ik woon lelystad ik wil amsterdam haarlem of almere centrum ik heb 3 kamer vlakbij centrum een mooi thuis gratis parkeren als dichtbij zoals schollen of winkels
ik wil graag julllie reactie te horen bel 0643620765
ik
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
04 september 2013 21:27
hallo
was u al voorzien heb er wel intresse in
graag hoor ik iets terug
wen
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
24 november 2013 04:54
Hallo,

Ik heb Uw advertentie gelezen en mijn vraag is heeft U nog interesse in woningruil of bent U al voorzien?

Met vriendelijke groet
Wen
Woningruil Lelystad- almere
03 januari 2014 23:59
Hallo

Ik heb een ruime eengezinswoning met moderne keuken 3 slaapkamers een ruime berging en een grote achter tuin en natuurlijk een redelijke voortuin.

Zit dichtbij winkels en in de straat zelf zit een basisschool ideaal voor een gezin met kinderen. De buurt is heel rustig en op loopafstand een park. Verders zit het openbaar vervoer supermarkt dokter tandarts fysio in 1 gebouw naast de ideale winkels als Aldi en C1000 ook op loopafstand.

Ik wil graag verhuizen naar Almere.

Heeft iemand iets leuks?
Bel of mail me dan

Louske25@ hotmail.com
0683594480
Hoi,
Ik woon in Lelystad in, in een portiekwoning in de Kempenaar wat een hele rustige buurt is met een basisschool in de buurt en net is opgeknapt, mijn huis is een 3 kamerwoning waar de grootste kamer een inbouwkledingkast heeft en daarnaast heb je nog een kleinere slaakamer. De bushalte is 5 minuten van mijn huis, en je bent je bent dan met een paar minuten in het centrum. In de zomer schijnt in de ochtend aan de voorkant het zonnetje en smiddags op het balkon wat ideaal is. Ik heb een mooie woonkamer met een hoek keuken en een barretje. Huur is 400,-.

Ik ben op zoek naar een woning in Almere, naar ongeveer hetzelfde als dat ik nu heb, of iets groter omdat al mijn familie in Almere woont.

Foto's kunnen prive worden gestuurd. smiling smiley

Gr, Daniella
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
12 januari 2014 00:06
Hoi,

Ik heb een eengezinswoning 3 ruime slaapkamers geen zolder maar wel een woonkamer van 56m2 met open moderne keuken en een mooie toog erin. In design smaak. Voordeel basisschool zit bij mij in de straat en de buurt is kind vriendelijk een hofje waar ik in zit

Interesse voor eventueel foto's

Louske25@hotmail.com

Groetjes
Luci
Re: woningruil Almere>>> Lelystad
12 januari 2014 00:06
Hoi,

Ik heb een eengezinswoning 3 ruime slaapkamers geen zolder maar wel een woonkamer van 56m2 met open moderne keuken en een mooie toog erin. In design smaak. Voordeel basisschool zit bij mij in de straat en de buurt is kind vriendelijk een hofje waar ik in zit

Interesse voor eventueel foto's

Louske25@hotmail.com

Groetjes
Luci
Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en vaste trap zolder in Lelystad.

Ik hoor het graag als u interesse heeft.

Nadia
Is je woning nog beschikbaar. Ik woning in Lelystad 5 kamer woning
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: