Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil Hoofddorp-Amsterdam

Gepost door Tony 
Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
09 april 2010 13:56
Aangeboden: 4-kamer eengezinswoning te Hoofddorp met grote (zonnige) voor- en achtertuin (foto's op te vragen)
Begane grond: Toilet, hal, grote woonkamer en open keuken.
Eerste verdieping: overloop, badkamer, ruime opbergkast en twee ruime slaapkamers.
Tweede verdieping: ruime lichte zolderkamer (ingericht als derde slaapkamer)
Huur: €550

Gezocht: min. 4-kamer woning in Amsterdam. Huur max. 600,-
Hoi,

Ik woon in amsterdam zuidoost (gein)
In een flat 4 hoog op de 1ste etage
3 slaapkamers,2 balkons,huur 503 euro
Alles dichtbij huisarts,apotheek,bakker
slager,patatzaak,c1000,kapper.
Wil graag verhuizen vanwege gezinsuitbreiding,

Ik hoor het wel
MVG Gloria

Tel 0681796008
Hallo Gloria,

Bedankt voor je reactie, maar wij willen niet in Zuidoost wonen.

Groetjes Tony
Goeiedag,

Ik zou graag willen reageren op de advertentie,
Mijn moeder, zusje en ik zijn op zoek naar een woning in hoofddorp, Onze woning die wij achter willen laten heeft de volgende kenmerken:
3 slaapkamers, 1 woonkamer, toilet, douche, zolder, keuken. Het is in de buurt van westerpark, centrum en oudwest. Het is op de eerste verdieping
Voor meer informatie kunt u mij mailen,

groetjes sukhjit
Hallo Sukhjit,

Kunt u mij de straatnaam opgeven, dan weet ik waar het precies is. En kan ik beslissen of ik wel of geen interesse heb...

Helaas heeft u niet uw emailadres opgegeven. U kunt mij mailen via tomeikay@hotmail.com

groetjes
Goede avond bent U al voorzien,
Wij wonen in zuideramstel 4-kwoning. 2e etage aparte keuken,balkon-box-lift hr.465.-
douche mail even terug aub of u interesse heeft. bedankt
Beste,

Ik weet dat je in eerste instantie op zoek bent naar een woning in Amsterdam, maar ben je ook evt geinteresseerd in een grote (oppvl.tussen 150 en 250 m2!!) eengezinswoning in Almere (buiten)?

Een kleine omschrijving van de woning;

- 3 slaapkamers
- zolder met vaste trap welke evt. kan dienen als 4e slaapkamer
- kleine voortuin en grote achtertuin met berging
- woonkeuken
- woonkamer
- ruime badkamer met toiletaansluiting
- ruim toilet

Huur; rond de 500 euro

Bij interesse hoor ik het graag (bel; 06 - 440 92 950 of mail; nasihae@hotmail.com)

Mvg.
N
Hallo M en N, bedankt voor uw bericht. Maar wij hebben geen interesse in een woning in Zuideramstel en ook niet in Almere.

Groet, Tony
Hallo N, bedankt voor uw bericht. Maar wij hebben geen interesse in een woning in Almere.

Groet, Tony
Hallo ik heb u advertentie gelezen en het is een geschikte huis voor ons ..
We wonen in Amsterdam-West (Bos en Lommer)
Er zijn eigenlijk 4 kamers maar ons keuken hebben we vergroot dus nog maar 3 kamers.
De huur is 355,-
Ik hoor graag of u zal kunnen ruilen met een huis van 3 kamers.
Hallo ben mesut en woon ik in deventer.ik heb flat met 3 slaapkamers en 1 woon kamer 4 de hoog vlakbij winkel centrum.tegen over zit heel grote park.best wel lueke woning ja en wil ik graag met u woning ruilen.wat wilt u zelf laat u mij maar weten aub.
Hallo Kijk even op adv nr 234179 van de site @#$%& en laat even horen vrgr Menno
Beste Tony,

Ik mail nav de advertentie voor woningruil.

Wat is de reden dat u wilt verhuizen?

Ik heb een 4 kamerwoning in Amstelveen, 5 autominuten van amsterdam zuid/buitenveldert verwijderd.

Ik ben geinteresseerd. Kunt u me mailenmet overige info en wat u precies zoekt.

Mvg,

Alma
Beste Tony,

Ik ben geinteresseerd in jouw woning. Ik woon in een galarijwoning in Diemen. Mijn woning heeft 4 kamers en bezit een balkon. Het is drie hoog en voorzien van een lift.
Mocht je geinteresseerd zijn dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Orhan
DAg ik woon in Diemen wil je ruillen?

groetjes
Re: Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
06 april 2011 16:37
Hai Alma heb jij evt interesse in een eengezinswoning in Aalsmeer ligt vlakbij Hoofddorp?
Zo ja kunt u mij mailen
mvg Rhoda
rhoda_652hotmail.com
Re: Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
07 april 2011 18:25
hoi,

ik woon iin Diemen
wil je ruilen?

groeten,,,
hoi,
ik heb 4 kamer eengezinswoning hoorfddorp borgholm. oppervlakte 75m2 huurprijs 520,-
voor meer info mail naar hoepelman1999@hotmail.com
hallo,
hoeveelkamer? oppervlakte? huurprijs?
mail naar hoepelman1999@hotmail.com
Goede avond heeft u interesse in amsterdam osdorp ingelandenweg
hoi,
ik heb 4 kamer eengezinswoning hoorfddorp borgholm. oppervlakte 75m2 huurprijs 520,-
voor meer info mail naar hoepelman1999@hotmail.com

hoeveel kamer?? oppervlakte?? huurprijs??
hoi

Ik wou graag weten hoe groot de totale huis is. en als u kan fotos verzenden.
Ik zelf woon in amsterdam en heb een huur woning van 122 m2 met 5 kamers.
ik hoor het graag van je

gr mefa
Re: Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
15 juni 2011 08:52
Hallo allemaal,

wie wl met mee ruilen???
ik heb een mooie 5 kamers eengezinswoning met voor en achter tuin in Hoorn en wil graag naar Amsterdam nieuw west verhuizen.geen voor buren.alles op loopafstand.huur is 563 euro.huur subsidie mogelijk.
laat maar horen.wij staan ook open voor 3hoeks ruil.

groetjes,
azer
ik heb heel mooie apartment met lift in amsterdam noord 4kamers
door werk wil ik ruilen naar hoofddorp
Re: Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
14 september 2011 12:27
hallo,

ik heb een 3 kamer woning in amsterdam west.het is begane gronden 10 min van het centrum af en kindvriendelijk.
als u intresse heeft mail mij dan even terug.

Vriendelijk groeten,
Miriam
Re: Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
12 december 2011 23:23
Beste , Mr /Mvr .

Ik heb onlangs een advertentie van u op woningruil gezien en ben er in geintreseerd. Mijn woning ligt ter hoogte van amsterdam noord bij het buikenslotermeerplein een 4 kamer etage woning 2 hoog 65 vierkantemeter met lift, balkon, openbaarvervoer, kindvriendelijk , en veel winkel mogelijkheden op het winkelcentum boven het ij.
Voor meer informatie mailen of bellen.

Imail@adress : jiggerman_22@hotmail.com
telefoonnummer :06-84188480
Re: Woningruil Hoofddorp-Amsterdam
17 december 2011 21:23
wat is je email adres? kan ik wat foto's sturen
Beste meneer, mevrouw ,


Wij hebben een eengezinswoning en amstelveen Mooi ruime woning.
Openkeuken, twee toiletten, drie slaapkamers en een zolder met vaste trap. Zolder is 20m2 en kan makkelijk als grote slaapkamer gebruikt worden of hobby ruimte. Voor en achtertuin met schuur.
Het is een kindvriendelijke buurt met scholen en winkels op loopafstand. Slootje voor de deur waar je heerlijk kan varen van de zomer.
de huur is: 761
Graag zou ik als jij natuurlijk ook geintresseerd bent
een afspraak willen maken om bij elkaar te kijken.

Ik ben per mail te bereiken en geef je ook mijn
nummer voor de zekerheid.

Met vriendelijke groet
mona 0624219390
monmon_123@windowslive.com
Aangeboden: Leuke 3-kamer appartement me zeer gunstige ligging in Amsterdam Nieuw West tussen Station Lelylaan en Sierplein buurtwinkels In de directe nabijheid zijn o.a . -Buurtwinkels, Supermarkten Albert Heijn, Dirk v/d Broek etc... (Sierplein, Johan Huizingalaan, Pieter Calandlaan) -Recreatiegebied Sloterplas/park, Slotervaart Ziekenhuis, Scholen, Openbaar vervoer. Het betreft een 3 kamer ruime appartement van circa 65 m2 1 woonkamer en 2 slaapkamers, keuken, badkamer, wc, 2 balkkons, ruime zolder en heel ruime box van circa 15 m2 Voor meer informatie of bezichtiging ben ik bereikbaar via rocky2429@icqmail.com of 0624380092
Een hele goedenavond,

Ik zag uw woningruil staan en dacht misschien is mijn woning wel iets voor u. Ik woon in Amsterdam osdorp, vlak bij het osdorp plein, het is een rustige en echt leuke buurt. Winkels zijn lekker dichtbij. Ik heb een vierkamerwoning. Mocht dit iets voor u zijn kunt u mij misschien mailen, groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: