Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil jij 5kamer woning in vlaardingen ,ik naar r,dam of hoogvliet spijkenisse

Gepost door de graaff 
woningruil gevraagd , jij in vlaardingen aan de rand van vlaardingen centrum , 5kamer woning met 3verdiepingen , dakteras ,schuur achter het huis , 2toilettten .
de woning bevind zich vlak bij winkelcentrum vlaardingen , openbaarvervoer ook vlak bij
vanaf vlaardingen ben je binnen 11,min op r,dam centraal met de trein .
dus erg gelegen
scholen zwembad op loopafstand. ik naar 5kamer woning hoogvliet .spijkenisse, of een rustig stukje van r,dam zuid..
Hallo,

Ik heb een 5 kamerwoning in IJsselmonde met voor en achtertuin,centraal gelegen bij scholen , winkels en openbaar vervoer om de hoek.
Wij zouden graag naar vlaardingen willen i.v.m zaak in Schiedam,mocht u interesse hebben dan hoor ik dat graag van u.
Met vriendelijke groet,Tessa
Hallo Meneer/mw de Graaff,
Wij hebben een eengezinswoning in Hoogvliet. Het is een 5 kamer woning met een voortuintje en een achtertuin. Het huis heeft een eigen parkeerplaats. Verder is het huis als volgt ingedeeld: benedenverdieping: ruime woonkamer, open keuken toilet en gang, eersteverdieping: 2 ruime slaapkamers grote doucheruimte en tweede toilet, 2de verdieping: 2 ruime slaapkamers en een tussenkamertje voor evt wasmachine en strijkijzer en of om 2 kledingkasten in te doen. De huur is 812 Euro;s en er is geen huurtoeslag mogelijk. Wel is het mogelijk om het huis te kopen van de woningstichting. Het huis werd in 2005 gebouwd. Heeft u interesse? laat het dan even weten. Mvg Dhr en Mw Maduro.
fam maduro , ben wel op zoek naar woning waar huursub verkrijgbaar is , sorry sucses met de verdere zoektocht .mvg de graaff
Hallo,
Wij hebben een ruime 5 kamer eengezinswoning in Hoogvliet Rotterdam Zuid, met een kleine voortuin en een achtertuin. Het huis heeft een eigen parkeerplaats. De indeling is als volgt: Op de begane grond bevind zich de woonkamer en een open keuken met toilet. Op de eerste verdieping 2 ruime slaapkamers met een ruime douche en tweede toilet. Op de 2de verdieping 2 ruime slaapkamers met een berghok ( ook als slaapkamertje te gebruiken of een kamer voor wasmachine, droger en 2 kledingkasten in passen). Verder betreft de huur 812 Euro's en is er Geen huurtoeslag mogelijk, wel is het mogelijk het huis van de woningstichting over te kopen. Tevens moet degene die het huurt, geen huurschuld hebben en een vaste inkomen hebben. Interesse? mail ons dan even. Mvg Mw Maduro.
Sorry we hebben u een dubbele bericht gestuurd. Succes verder met het zoeken naar een ruilwoning. Mvg fam Maduro.
Wilt U nog steeds Uw woning in Vlaardingen ruilen?
Ik heb een woning te ruil in Spijkenisse, in rustige buurt, 3 kamer 55 plus eensgezinswoning met tuin.
Heeft U nog interesse?
hallo meneer of mevrouw de Graaff,

Ik heb interesse in uw woning.

Mijn advertentie is als volgt.

Ik heb een zeer ruime 4 kamer eengezinswoning in Spijkenisse.
Daar ik graag dichter bij mijn ouders en schoonouders wil wonen wil ik terug naar Rotterdam.
Ik ben op zoek naar een eengezinswoning met minimaal 4 kamers of een BG woning max 1e etage, maar liever niet.

Zelf bied ik aan, woning met een achtertuin en stenen berging, volledig betegeld (door vorige eigenaar) in een kindvriendelijke wijk.
Heb 3 slaapkamers, 2 zijn heel groot, 1 iets kleiner (maar nog steeds groot) dan die 2 grote kamers.
Een ruime badkamer met wasmachine aansluiting en een zolder met volwaardige slaapkamer. Woning heeft 1 half schuine kant. Daardoor hebben de grootste kamer en zolder etage een schuine wand. Op zolder zijn daar schuifdeuren voor geplaatst zodat je extra bergruimte hebt.

De zolder etage heeft ook nog een balkon die woningbreed is (5 meter)
De straat is autovrij en ligt aan een groot plein waar veel kinderen spelen.

Ik zoek het liefst een woning in een kindvriendelijke omgeving en openbaar vervoer in de omgeving.
Hallo

ik heb een grote eengezinswoning in Hoogvliet. Wie o wie wil ruilen?
Wie wil er naar maassluis , ligt naast vlaardingen , het gaat hier bij om een 4 kameretagewoning.
4 kamerwoning in spijkenisse..
ik Schreef:
-------------------------------------------------------
> 4 kamerwoning in spijkenisse..


ben echt op zoek naar een 5kamer woning(4 grote slaapkamers) in hoogvliet op spijkenisse ivm met een aantal kleine kids,en een paar pubers. geen 55 plus woning , ben nog maar 33.
ik heb intrese in uw woning in spijkernisse kunt u mij mailen

gr sherida
ik was me email adres vergeten sherida_37@hotmail.com
Re: woningruil jij 5kamer woning in vlaardingen ,ik naar r,dam of hoogvliet spijkenisse
12 maart 2012 11:38
Interesse in een 4 kamerwining in spijkenisse rustige buurt kindvriendelijk met scholen en stad op loopafstand?

Gr Esmeralda
Esmeralda_devil@msn.com
de graaff Schreef:
-------------------------------------------------------
> woningruil gevraagd , jij in vlaardingen aan de
> rand van vlaardingen centrum , 5kamer woning met
> 3verdiepingen , dakteras ,schuur achter het huis ,
> 2toilettten .
> de woning bevind zich vlak bij winkelcentrum
> vlaardingen , openbaarvervoer ook vlak bij
> vanaf vlaardingen ben je binnen 11,min op r,dam
> centraal met de trein .
> dus erg gelegen
> scholen zwembad op loopafstand. ik naar 5kamer
> woning hoogvliet .spijkenisse, of een rustig
> stukje van r,dam zuid..
Wie wilt er mij ruilen !! Ik woon in vlaardingen centrum grote woning met 5 kamers. Ruime balkon. Ik wil graag een woning met tuin in het centrum of Indische buurt voor meer info kun je me bellen0637444506
Geachte heer mevr,

heb graag interesse.

mijn telefoonummer 0651508887

gr sharida
is dit nog beschikbaar?
Hallo, ik heb interesse over u woning.
Ik woon in flat op 8 hoog met 2 grote slaapkamer en grote balkon in Vlaardingen holy.
Heft u interesse in Vlaardingen ?
Hoor ik het graag
Bedankt
Gr Khatereh
goededag,

ik kwam u advertentie tegen, bent u nog zoekende of inmiddels al voorzien?

mvg sabrina
Ik heb een begane grond woning holy noord 3 slp interesse?
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: