Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Woningruil spijkenisse naar spijkenisse e.o

Gepost door Natascha 
Hallo
Ik heb een 4 kamer mansionette woning 1 hoog. Ruime woonkamer 2 grote slaapkamers en 1 kleinere slaapkamer + extra ruimte.
Dichtbij winkels, school, openbaar vervoer. Op 10 min loopafstand van metro station de akkers.
Huur is 509

Ik zoek zelf een gezinswoning met tuin en liefst met zolder liefst in spijkenisse, de reden dat ik wat anders zoek is omdat ik graag voor me 3 kinderen een tuin wil en het hier gewoon te klein word voor ons allemaal, wil het liefst zo snel mogelijk verhuizen.

Groetjes
hallo, ik heb een kleine eensgezinswoning met grote tuin op het zuiden in centrum van spijkenisse,
de woning is van maasdelta.
huurtoeslag mogelijk.
ik mag woningruil doen met iemand die ook bij maasdelta zit.
heb je interesse dan hoor ik het wel.

mvg diana
hallo, ik zou graag willen weten waar jouw huis staat. mijn huis: een nette, net opgeknapt, op de eerste etage massionette aan de tijmdonk.
wegens medische klachten zijn wij genootzaakt te ver huizen naar een benden woning.
gtr. wendy
Hallo mijn eensgezinswoning staat in het centrum van spijkenisse is ook opgeknapt.
tuin op het zuiden.
in de molenwei staat mijn woning.

gr diana
Hoi

sorry late reactie maar ik zit bij woonbron
Wat voor woning wilt U er voor terug?
Ik neem aan geen 55 plus woning?
woningruil gezocht

Eegezinswoning 3 slp ,openkeuken,cv,voor-achtertuin,kindvriendelijke wijk nabij scholen gratis parkeren bushalte is om de hoek nabij metrostation capelsebrug 7min lopen. huur 473 huurtoeslag is mogelijk. de woning is gelegen in de wijk kralingseveer

ben op zoek naar een woning in spijkenisse,hoogvliet,rotterdam-ijsselmonde
woningen in spijkenisse mogen ook flat zijn lenteakker flat 3 slaapkamers en huurtoeslag moet mogelijk zijn.
hallo allemaal ben ik verwachting van een 2e kindje en wil heel graag een grotere woning ik zit nu 3 hoog wel heel groot slaapkamers en woonkamer 2min van spijkenisse centrum metro en winkels ik ben opzoek een eengezinswoningsmiling smiley
hallo
ik wil graag woningruil doen .
ik heb een 1gezins woning in de akkers
bende woonkamer met open keuken er kom een nieuwe keuken in gang wc
boven drie slaapkamers doch met wc
aan sluiting voor een wachmachine drooger
vaste trap naar zolder daar is ook een slaapkamer van gemaakt
een tuin achter en een kleine voor met de schuur
deze woning is van leeuwe en putten
de huur van dit huis is 540 europer maand
vriendelijk gr yvonne
Natascha Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo
> Ik heb een 4 kamer mansionette woning 1 hoog.
> Ruime woonkamer 2 grote slaapkamers en 1 kleinere
> slaapkamer + extra ruimte.
> Dichtbij winkels, school, openbaar vervoer. Op 10
> min loopafstand van metro station de akkers.
> Huur is 509
>
> Ik zoek zelf een gezinswoning met tuin en liefst
> met zolder liefst in spijkenisse, de reden dat ik
> wat anders zoek is omdat ik graag voor me 3
> kinderen een tuin wil en het hier gewoon te klein
> word voor ons allemaal, wil het liefst zo snel
> mogelijk verhuizen.
>
> Groetjes
hoi nog een keer
sorry maar me naam stond verkeert en me a-mail
ik hoop dat we kunnen ruilen ik hoop
wat van je te horen


vriendelijk dank yvonne
Re: Woningruil spijkenisse naar spijkenisse e.o
10 januari 2011 19:06
hoi
ik wilde vragen of u meschien met me wilde ruilen
ik hoop op antwoord van u
vriendelijk dank
Re: Woningruil spijkenisse naar spijkenisse e.o
10 januari 2011 19:35
Hallo ik heb in drie kamerwoning in de vogelesang en een zolder met vlizotrap ik woon er net heb een ingebouwde keuken
de woning is van woonbron met een tuin voor en achter. Wil jij met mijn ruilen graag maar niet in de akkers graag. Groetjes Silvana
hallo,

ik zou graag willem wetem waar je precies naar op zoek bent, ik heb zelf een beneden woning ( 3kamerwoning ) met een klein tuintje.
ik ben dringent op zoek dus zou graag snel een reactie willen krijgen hoop snel iets te horen.
hoe veel kamer hebt u huis
halowil ik heb klein huis twee slaapkamer en een woonkamer ik
Hallo Tamara,

Ben je nog geinteresseerd in woningruil? Wij wonen namelijk in Spijkenisse en zouden graag, i.v.m. werk etc, toch in Rotterdam willen wonen. Wij wonen in Spijkenisse Centrum in een 4 kamer eengezinswoning (2 verdiepingen); grote, open keuken, ruime woonkamer, (achter)tuin, 3 slaapkamers (waarvan 1 met balkon), 2 wc's (de 2e op de eerste verdieping in de badkamer). Woning ligt zeer centraal, 7 minuten naar de metro en binnen 1 minuut naar de winkels hartje centrum. Huurprijs is 589 euro (mogelijkheid huurtoeslag).

Graag hoor ik van je of je nog op zoek bent en tevens geinteresseerd bent.

mvgr
Pamela
Hallo mensen,

Wij hebben een herenhuis in het centrum van Spijkenisse.
Omdat wij maar met zijn drietjes zijn en en ons huis vier woonlagen heeft willen wij graag verhuizen
naar een kleinere woning maar wel in de buurt van het centrum van Spijkenisse.
Ons huis heeft op de begane grond een garage en tuinkamer die uitkomt op de tuin.
1ste verdieping: woonkamer, keuken en toilet
2ste verdieping : 3 slaapkamers en een grote badkamer
3de verdieping: grote zolder

Heb je intresse en wil je graag een groter huis laat het me dan weten!!!!

gr. Claudia
Hallo,

Wij wonen in Spijkenisse op het Sterrenkwartier, dat is 10 min lopen naar de stad (centrum)
Het is een flatwoning in zeer nette staat met 2 slaapkamers en een opengebroken woonkamer (van 1 slaapkamer hebben ze een grote woonkamer gemaakt) verder nog een nette douche en een toilet. Aan de voorkant zit een balkon en aan de achterkant ook. Cv ketel is aanwezig en er ligt laminaat en vloerbedekking het huis is in zeer nette staat.

Ik hoop dat u voldoende heb geïnformeerd.

Als u interesse heeft dan mag u altijd bellen:

0642287675 of 0181774724

Met vriendelijke groet,

Claudia Solis
Hoi, woon zelf ook in spijkenisse, in een kleine 4 kamer eensgezinswoning mijn huur is 480 mag ik vragen wat jullie huurprijs is? Groetjes Sue
Beste Claudia , Wij zijn zeer geintreseerd in uw advertentie. Wij hebben een flatwoning die heel erg luxe is & op de 1ste verdieping zit. Kamers : 4 --- 3 ruime slaapkamers & een grote woonkamer. Keuken : 1 --- De keuken is een openkeuken. Balkon : Hele leuke balkon , met grote schuiframen. Badkamer : De badkamer is groot , leuk om interichten. Toilet : Verder bevindt zich nog een toilet. 2 kamertjes: Er zijn nog 2 kleine kamertjes waarin 1 voor de wasmachine , 1 dat in de balkon zit. Gang : Onze gang is niet small , maar groot. Kelder : Onder het apartement zit er nog een kelder dat niet klein is. Verder in onze flat zit er een luxe lift , trappen , garage en kelders. Omgeving hier is rustig , veilig ,netjes en erg mooi. U hoeft maar paar minuten te lopen en u komt bij de Binnenban Centrum terecht. Spijkenisse is hier vlakbij ! Echter 5/10 minuten lopen en u bent bij de Spijkenisse brug.
ik heb 4 slap kamer ik wil ruil met 5slap kamer
Claudia Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo mensen,
>
> Wij hebben een herenhuis in het centrum van
> Spijkenisse.
> Omdat wij maar met zijn drietjes zijn en en ons
> huis vier woonlagen heeft willen wij graag
> verhuizen
> naar een kleinere woning maar wel in de buurt van
> het centrum van Spijkenisse.
> Ons huis heeft op de begane grond een garage en
> tuinkamer die uitkomt op de tuin.
> 1ste verdieping: woonkamer, keuken en toilet
> 2ste verdieping : 3 slaapkamers en een grote
> badkamer
> 3de verdieping: grote zolder
>
> Heb je intresse en wil je graag een groter huis
> laat het me dan weten!!!!
>
> gr. Claudia belme 0617594406
bel me of mail stuur 0617445906
Hallo,met anies.

ik wil graag woningruil in spijkenisse.omdat mijn huis is te groot.ik heb 5 kamer woning.ik graag 4kamer.Graag reactie op 0634268191
hello ik heb 4 slap kamer ik wil graag ruil naar 5 slap kamer graag. mij tel is 0618381181 gr didi
we hebben een beneden woning met een groot tuin voor en achter ,twee slaapkamers een groot woonkamer van 30m2.er zij twee wc aanwezig.ons huis is netjes opgeknapt en er ook een mooi laminaat vloer.de keuken is ruim een er zit elektrisch inductie koekplank ingebouwd van simens merk met een afzuiger bovenin.
we willen ons huis ruilen met een apartament, of een flatwoning omdat we geen tuin meer willen maar een balkon.we willen graag zo snel mogelijke verhuizen mocht u interesse heb dan belt u me met ons 0631641356 of email.
ik heb engezin huis huren 650 per kamer 300 250 wie wilt me bellen 0644472516 mijn huis in hoogvliet
Hoi mag ik vragen waar jij woont, ben benieuwd hoe jou huis is, ik heb een 4 kamer eensgezinswoning met vlizo, tuin voor en achter, huur is op dit moment 480,-
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: