Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil rotterdam ommoord

Gepost door thea van kaam 
Ik ben op zoek naar eengezinswoning 5 kamers met groot tuin en zolder omgeving in rotterdam ik heb zelf flat 5 kamerflatwoning met begane grond in rotterdam ommoord aan einsteinplaats die pas gerenoveerd was.Netto huur is 500 euro inbegrepen servickosten. Groeten van Thea
Beste Thea,

Ik heb een grote 5 kamer Maisonette in kralingen-crooswijk met 4 slaapkamers en een groot balkon.
Het is een hele groene wijk met het kralingse bos aan de overkant.
Er is altijd parkeergegelegenheid er zijn veel scholen in de buurt en winkels en een steenworp afstand
van het centrum rotterdam.
Tevens allerlei soorten openbaar vervoer in de buurt.
Als het kan wil ik met spoed naar ommoord verhuizen want mijn zoontje zit door gezondheids- omstandigheden op een
school in oud verlaat en hij heeft in verband met benauwdheid een woning met een lift nodig.
Mocht U interresse hebben dan hoor ik het graag van U.
Mijn telefoonnummer is 06 84904331.

Met vriendelijke groeten,

Sandra van wijland
Goeden avond,

Ik woon in Ommoord(kruidenbuurt) een huis met 4 slaapkamers en een grote zolder. Eigenlijk een 6 kamerwoning.
grote tuin. Rustige buurt.
Huur is 816,28. Geen huursubsidie mogelijk

Als u interesse hebt hoor ik het graag. We zijn op zoek naar een goedkopere woning ivm baan verlies.

mvg Raquel
Hallo ik ben op zoek naar woning in Ommoord mag 3 of 4 kamer woning zijn graag eensgezinswoningen ik woon zelf ook in eensgezinswoningen 5 kamer daar van grote zolder ik woon tegen nesselanden aan heel groene om geving grote tuin achter klein voor huur is 875 ik wil graag gaan verhuren tussen de 500 en 650 van wegen een relatie breuk

Als u in tresse heeft en met ik kan ruile hoor ik het graag


D Muhlenbruch
Wendysliep
Re: woningruil rotterdam ommoord
27 januari 2018 22:15
Intresse in spijkenisse groot huis grote tuin 4 kamer woning Wenashjay@outlook.com
Beste Thea de woning die je zoekt heb ik aan de Bitterkruid ommoord.

Ik hoor het mocht je interesse hébben

Gr. MARIA
Woningruil wijk ommoord

Eengezinswoning met 5 kamers
Plus groot zolder en tuin.
Ben opzoek naar 3 kamer appartement.
Mocht iemand interesse hébben hoor ik
Het graag.

Vriendelijke groet

Maria Thuyns
Re: woningruil rotterdam ommoord
09 februari 2019 08:31
Maria Thuyns Schreef:
-------------------------------------------------------
> Woningruil wijk ommoord
>
> Eengezinswoning met 5 kamers
> Plus groot zolder en tuin.
> Ben opzoek naar 3 kamer appartement.
> Mocht iemand interesse hébben hoor ik
> Het graag.
>
> Vriendelijke groet
>
> Maria Thuyns

Interesse in een 3 kamerwoning met tuin op zuid. U kunt mij mailen op mirandavankesteren@gmail.com
Re: woningruil rotterdam ommoord
13 februari 2019 09:24
Goeiedag ik heb een apartement in ommoord bij de hesseplaats met mooi uitzicht met 3 4 kamers als u intresse hebt kunt u me een bericht sturen sahila1234@live.nl mvg sahila
Re: woningruil rotterdam ommoord
13 februari 2019 09:29
Goeiedag ik heb een apartement in ommoord bij de hesseplaats met mooi uitzicht met 3 4 kamersben op zoek naar eengezinswoning 4 5 kamers omgeving ommoord terbrege zevenkamp nesselande prinsalexander als u intresse hebt kunt u me een bericht sturen sahila1234@live.nl mvg sahila
Shelan
Re: woningruil rotterdam ommoord
24 maart 2019 21:10
Hallo Maria ik heb drie kamer ik woon in Crooswijk ik heb tuin 0633843050
Ik wonen in Rotterdam Ommoord flat met twee lift twee slaapkamers en woonkamer keuken apart grote balkon en een kleine kamer voor spullen direct tegen bij centrum binnenhof voor meer info bellen
0617767319
Re: woningruil rotterdam ommoord
23 december 2019 20:08
Hallo, ik heb interresse,
Re: woningruil rotterdam ommoord
13 februari 2020 22:49
Goede dag,

Ik heb een 3 kamer woning optie tot 4 te Goudserijweg rdam Kralingen , de huurprijs bedraagt €580 dus huursubsidie is mogelijk en bij de woningruil stijgt het max met €40 , ik woon op de 3e etage zonder lift , hele ruime woning circa 80m2.

Winkelstraat beneden dus alles in bereik van avondwinkel tot alberthein. Na de stad lopen 10min!

( vergoeding indien mogelijk)

Is dit iets voor jou?
Goedendag,
Ik heb een riant hoek- appartement 4 kamer + grote inloopkast In Rotterdam Ommoord. Op de 11e etage , met vrij uitzicht en over de gehele lengte van de woning een groot balkon! Kelderbox op begane grond, voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur! Metro en winkelcentrum Hesseplaats op 2 min loopafstand.
Ik zoek een eengezinswoning met tuin in Rotterdam oost/ Capelle aan den IJssel / krimpen aan den IJssel
Hoi ik woon in Ommoord 11 de etage met lift
Alles gelijkvloers
Binnenkort gaan ze hier een grote renovatie doen en wordt alles vernieuwd
Als je interesse heb kunnen we evt kijken

Gr natascha
nataschasiebel@hotmail.com
Ik heb een gezinswoning 5 kamers met vaste trap naar zolder, voortuin, achtertuin, inbouwkeuken Stenenmuur in de woonkamer en een pas gerenoveerde badkamer in Benthuizen aan de grens van Zoetermeer. Ik ben op zoek naar een woning met 5 a 4 kamers.
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: