Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

U naar Capelle ad IJssel, ik naar ...?

Gepost door Lesley 
Ik heb een eengezinswoning met 4 slaapkamers in Capelle aan den ijssel (naast Rotterdam) in een rustige wijk.
Wie is er geïnteresseerd en heeft ook een eengezinswoning met minstens 3 slaapkamers voor mij?
Zou je ook naar Noord Brabant willen verhuizen? Wij wonen in Veldhoven ligt naast Eindhoven. Omschrijving van het huis: Alle 3 slaapkamers voorzien van laminaat.Vlizo trap naar zolder. Badkamer met 2de toilet. Woonkamer voorzien van laminaat. Berging vast aan de keuken aan de voorkant. Keuken, hal en berging betegeld. Achtertuin is 10 bij 6 voorzien van nieuwe schutting. Eigen inrit voor de deur Voorzieningen in de buurt:bus-/tramhaltes, kindvriendelijk, parkeergelegenheid, park/groenvoorziening, scholen, winkels. Waar in Capelle woont u als ik vragen mag? U kunt mij mailen op zoekertje75@gmail.com
Re: U naar Capelle ad IJssel, ik naar ...?
19 januari 2010 22:16
ik heb een mooie gerenoveerde eengezinswoning met drie slaapkamers
alles net nieuw en de zolder is met vlizo maar geheel opgeknapt als vierde slaapkamer

ik heb de mogelijkheid om snel te verhuizen en zou graag die richting op willen

mijn woning staat in middelburg hoofdstad provincie zeeland voor meer informatie en foto's kun je me mailen naar:

sunshine10@live.nl
Re: U naar Capelle ad IJssel, ik naar ...?
20 januari 2010 18:23
hallo ik woon in assen prov drenthe heeft u intresse ?
Hallo,

ik heb een hoekhuis met 3 slaapkamers een oprit en voor en achtertuin en een ruime woonkamer.
Regio Zuid-Limburg.

M.v.g
H.el Karmaoui
Re: U naar Capelle ad IJssel, ik naar ...?
20 januari 2010 22:25
heb hier een eengezinswoning met vier slaapkamer grote achtertuin en voortuin
wil graag terug naar omgeving rotterdam
woon in stadskanaal (groningen)
hallo

ik heb 2 etage woning in rotterdan zuid, met 2 slaapkamers?

als u interesse hebt kunt u mailen
wilt u naar st.willebrord?
ik heb eengezinswoning met 3slaapkamers,tuin ,zolder
Hallo, ik heb een 5-kamerwoning in de aanbieding vlakbij centrum Emmen, grote voortuin en achtertuin, kindvriendelijke buurt, alles binnen bereik en betaalbaar 450,- euro p.m. incl.serv.kst.
Groet, Miranda Gerlag
Re: U naar Capelle ad IJssel, ik naar ...?
28 juli 2010 14:58
Hallo,

Ik heb een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder met vaste trap in Pannerden Gld.
Nette buurt, zeer kindvriendelijk. Interesse mail me dan mijk30@hotmail.com
hallo
ik heb en een gezins woning met 5 kamers en 2 wc en voor en achter groete tuin en vast trap naar hele groete zolder en gehele compleet met 4 e slap kamer en we hebben 2 wenkl cnterum voor meer info kunt u me bellen op num-0647111620 of maile
gr
maja
Hallo,
wij hebben een eensgezinswoning met 3 slaapkamers in Goor lijkt u dit iets? u kunt mij ook mailen anoniemblijver@live.nl
Hallo,

Wij hebben een 5 kamer eengezinswoning in IJsselmonde met grote voor en achtertuin van 16 meter diep.
Het is hier zeer kindvriendelijk,winkels,scholen en openbaar vervoer op loopafstand van ongeveer 2 a3 min.
Mocht u interesse hebben dan hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,Tessa
Hallo

Ik heb een mooie grote hoek eengezinswoning met 4 slaapkamers
waarvan 1 op de zolder (vaste trap) dichte keuken
2 wc's voor en een grote achtertuin in Eindhoven
Voor meer informatie kan je mij bellen
Mijn telnum is 06-33100214

Met vriendelijke groeten
Sara
Hoi Lesley,

Vind je Spijkenisse wat? Daar heb ik een 4 kamer eengezinswoning. Hoor graag van je
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: