Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil met spoed

Gepost door joell 
woningruil met spoed
10 januari 2010 13:05
mooie gerenoveerde eengezinswoning waar je zo in kunt alle voorzieningen op loopafstand zoals park scholen winkels dokter/apotheek 10 min afstand van het NS station en de stad 10 min afstand van de woonboulevard en het nieuwe MORTIERE met kentucky (KFC) en minipretparkje fitness winkels etc ..... de woning heeft een vlizotrap naar de zolder dus geen vaste trap de zolder is wel opgeknapt tot een slaapkamer alles geverfd en nieuwe vloerbedekking etc...... kortom de woning ziet er heel goed uit in een nette straat zowel koop als huurwoningen groen kindvriendelijk en alles in de buurt binnen 5 min zit je op de snelweg .........
deze woning staat in middelburg



voor foto's kun je kijken op www.@#$%& advertentie nummer : 221952



wij vragen een woning elders in het land GEEN friesland groningen en limburg verder is ALLES een open optie

voorkeuren gaan uit naar noord brabant zuid holland en noord holland
maar heb je iets anders leuks dan kun je het ook laten weten
Re: woningruil met spoed
22 januari 2010 22:34
Re: woningruil met spoed
30 januari 2010 13:03
Re: woningruil met spoed
30 januari 2010 19:12
Wij wonen in almere stad en willen graag ruilen.
Het is een 3 kamer flat vlakbij scholen en parken. vlak bij bus en treinstation met genoeg gratis parkeer gelegenheid en hartje winkel centrum op loopafstand. De woning is 75m2 en is een portiekflat op de 2e verdieping. Omdat het laagbouw is tot 3 hoog is er geen lift aanwezig maar het trappen
huis naar boven is goed to
egankelijk.
De huur prijs is 471,= en eventueel is huur subsidie ook mogelijk.
Adres gegevens: Allendestraat34,1314SE Staatsliedenwijk in Almere-Stad.
mij telf 0644048609

Leuke flat op 2e verdieping. Op loopafstand van het centrum, c.s., bushalte, scholen, gezondheidscentrum etc. Parkeergelegenheid voor de deur. Afgesloten gallerij, intercom met camera, zodat je altijd kunt zien wie er voor de deur staat (zonder de deur open te hoeven doen). Drie-kamerflat met aparte eetkamer (eventueel kan hier een slaapkamertje van worden gemaakt
Re: woningruil met spoed
30 januari 2010 19:20
hoi

helaas maar twee slaapkamers is te weining ik zoek iets met minimaal drie slaapkamers!! en toch liever ook een eengezinswoning
sorry dat dat niet vermeld was bij de advertentie

bedankt voor de reactie iig succes !

groetjes
Re: woningruil met spoed
31 januari 2010 10:51
Re: woningruil met spoed
01 februari 2010 12:37
hallo
joiell ik ben zelf woon in heerhugowaard vlakbij alkmaar en een gezinshuis met 4 kamers voor info-kunt u op num-bel 0647111620
groete
maja
Re: woningruil met spoed
01 februari 2010 19:23
hoi maja

zou je me meer informatie willen mailen naar :

sunshine10@live.nl
Re: woningruil met spoed
01 februari 2010 22:21
Hoi, ik heb een netje 2 kamer apartemeent in utrecht (nieuwegein) ik wil graag ruilen! ik kan fotos sturen.
Re: woningruil met spoed
03 februari 2010 08:41
en weer even omhoog smiling smiley
Re: woningruil met spoed
03 februari 2010 15:51
Re: woningruil met spoed
05 februari 2010 18:51
Re: woningruil met spoed
09 februari 2010 17:32
Re: woningruil met spoed
12 februari 2010 00:41
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: