Hallo,

Ik wil graag samen met mijn zoon verhuizen naar zwolle!!

Wij wonnen in Utrecht leuke rustige beurt en toch dicht bij de stad. Het is in een flat 2 hoog met 2 slaapkamers, ruime woonkamer en twee balkons en groote en een kleine ( voor en achterkant van de flat)

Hebt u een leuke voorstel en interese in mijn woning dan hoor ik het graag,
want dan wil ik wel met u ruilensmileys with beer

Met vriendelijke groeten Andrea.

Je kunt me bereiken op a.felipeisabel@gmail.com
Ik heb een flat in amersffort met 3 slaapkamers ,als u geïnteresseerd bent in dit e-mailadres
batoul.mona1992@hotmail.com
Ik will een flat of huis in zwolla, ik heb een flat in amersfoort met3slaapkamers
Hallo, Ik heb een appartement in Amersfoort met drie slaapkamers, ik will grasg naar zwolla
Hallo, ik will graag naar zwolla, ik woon in een flat in amersfoort met 3 slaapkamers
Hallo,


In de binnenstad Amersfoort woon ik, in tussenwoning van 3 slaapkamers van twee verdiepingen.
De woning is dichtbij alles. Maar door omstandigheden wil ik naar zwolle verhuizen.

Wie heeft een eengezinswoning van 3 of 4 slaapkamers om met mij te ruilen?

Hoor graag.
Gr, Ibti
Hoi, ben je nog op zoek? Zoja dan zou ik graag meer info willen over jouw woning en het exacte adres.
Wij wonen in Zwolle in een hoekhuis met 4 slaapkamers en ruime voor en achtertuin.
Goedemiddag
Als het goed is heeft mijn moeder jou een bericht gestuurd (Xhemajli)
Zij woont in Zwolle aa-landen in een flat op de 1e verdieping met 3 slaapkamers(nette flat) naast winkelcentrun adres is Haringvliet
Graag hoor ik meer van jou

Groetjes
Auteur:

Uw e-mailadres:


Onderwerp:


Bericht: