Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil zoetermeer denhaag valkenboskwartier,

Hoi ik woon zelf in nieuwbouw osterheem en heb luxe woning 2 slaap 1 woonkamer en logband met douche cabine en wat voor woning heeft u Oosterheem
Hou ik woon in Zoetermeer Oosterheem luxe woning met 2 slaapkamer en luxe woonkamer ligbad met douche cabine en u
halo .ik heb 5 kamer maizonet in zoetermeer.iki wil graag naar denhaag ,heb je interess bel of mailen 0681781867 of 0797510498
hallo best heb je nog jou woning ik woon zelf in den haag moerwijk vlak bij de station moerwijk ..wilt u nog woning ruilen graag hoor ik van u

GR Amir
hoi ik heb een mooie 3 a 4 kamerwoning in zoetermeer wil graag een eensgezinswoning voor mijn kinderen wie interesse heeeft snel bellen op 0622262586 groetjes
Hallo martin,heb 4 kamerwoning den haag moerwijk&heb interresse.wil graag met j woningruil doen met spoed.hoor nog van je,gr ester,tel:0686241840
Hoi regina,wil graag met j ruilen interesse?tel:0686241840.gr ester
Hallo Amir,

ik wil best met je ruilen. ik heb een appartement 5 kamers. bouwjaar 1988. Om welke woning gaat het wat je gaat verlaten?

Gr,
Mohamed
Hoi kunnen we afsprekken om bijde woning te kijken ik woon in zoetermeer en wil graag terug naar den haag
Hoi ik woon zelf in zoetermeer nieuwijk oosterheem je heballes winkels arst ezik heb 2 slaapkamers en groote woonkamer met open keuken openberging en kelder en parkeer onder de gebouw mijn nummer is 0645240760
Hoi ik won zelf in de wijk oosterheem heb 2 kamers en ruime woonkamer berging kelder parkeer onder de gebouw leuke omgeving en veel wi kels arst tandart enz omdat de reden van verhuizing is omdat ik 2 kinderen heb en de derde is op komst bel mij op voor meer informatie 0645240760 groetjes goksen
ik heb een maisonette woning in Zoetermeer met een balkon met 3 sl kamers in wyk 17 .het is een dekwoning .grote woonkamer .ik wil graag een tuin .
hallo allemaal,ik woon bij valkenbos kade ik wil graag mijn huis ruilen .heb een beneden woning met een groot thuin, en 4 kamer woning,ik wil graag in de buurt van moerwijk wonen interesse mail mij ,gr,sila
26-10-2015

Hoi !

Ik heb een 3kamer woning , in Moerwijk Den Haag .
Wil graag met iemand ruilen in Zoetermeer of Delft.

U kunt mij ook mailen via mijn mailadres.


Groeten
26-10-2015

Hoi !

Ik heb een 3kamer woning , in Moerwijk Den Haag .
Wil graag met iemand ruilen in Zoetermeer of Delft.

U kunt mij ook mailen via mijn mailadres.


Groeten,
Ik heb een vraag over 'woningruil'.

ik heb 5 kamer in Delft

Met vriendelijke groet,

Omar
Wilt u nog steeds verhuizen vanuit zoetermeer naar den haag?
Ik heb zelf een 5 kamer portiekwoning op de begane grond en zelf ben ik op zoek naar een eengezinswoning in zoetermeer.
Ik heb een 4 kamerwoning met grote zolder en tuin.
In groene wijk Meerzicht, tegen het Westerpark aan. Zoek een benedenwoning met tuin en 4 kamers.
Huurprijs rond 650 euro.
Wat zoekt u ik heb misschien eensgezind woning in zoetermeer
Hallo,

Ik heb een 5K eengezinswoning uit het jaar 2007.
Wat zoekt u zelf precies?
Hallo,

Ik zag een oude advertentie voorbij komen.

Ik vroeg mij af of u nog opzoek bent naar een andere woning?

Ik heb een 5 kamer eengezinswoning in Oosterheem zelf.

Mvg Tamara
Hallo goedemiddag, ik heb een nieuwbouwwoning in den haag en wil graag naar zoetermeer. Ik zou graag in contact willen komen voor woningruil. Ik heb een 3 kamer woning. Nu 2018.
Gr. Zerien
Hallo Martin, ik heb een nieuwbouwwoning in Den Haag. 3 kamer app. Wil je ruilen met ons wij willen graag naar zoetermeer.
Hallo Martin, kun je mij mailen. Ik heb een nette mooie woning in Den Haag. In nette buurt.
martin Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi heb een 3 kamer woning in zoetermeer,wijk 17
> en wil graag terug naar den haag, heb je nog
> interesse mail mij dan.
>
> gr Martin


Hallo Martin, ben je al verhuisd kun je contact met mij opnemen. Mijn mailadres is dani_remi2006@hotmail.nl

Gr. Zerien
martin Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi heb een 3 kamer woning in zoetermeer,wijk 17
> en wil graag terug naar den haag, heb je nog
> interesse mail mij dan.
>
> gr Martin


Hoi wil je nog woningruil ik hen een 3kmr woning denhaag Schilderswijk Gr sil
Ik woon in den haag centrum volledige huur dus geen kale huur is 737 en huurtoeslag mogelijk. Ik heb een 5 kamer woning op de 2de zonder lift maar heel ruim en alles in de buurt. Ik wil heeeel graag naar Zoetermeer vanwege 6 opgroeiende kinderen.
ik woon in den haag centrum 5 kamer woning. wat zoekt u precies? ik wil graag naar zoetermeer terug.
ik woon in den haag centrum 5 kamer woning net opgeknapte gerenoveerde badkamer. ik woon op 10 minuten lopen van de stad en 10 minuten van de haagse markt. kindvriendelijk, scholen in de buurt . de slaapkamers zijn 15m2 13m2 en 2 x 8m2 en de woonkamer is 23m2 ruime keuken en een ruime hal. Alles is ruim boven een bergkast en beneden een schuur. ik woon op de 2de huurtoeslag mogelijk. de kale huur is 720.

Ik wil heel graag naar zoetemeer of naar voorburg noord. het liefst 4 slaapkamers, 3 kan ook nog. een eengezinswoning of flat maakt mij niks uit. ik wil her heel graag heel snel weg.
Hi ik woon in denhaag wateringseveld graag will ik ruilen
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: