Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woningruil zoetermeer denhaag valkenboskwartier,

woningruil zoetermeer denhaag valkenboskwartier,
04 januari 2010 14:47
wil ik graag wonngruil doen, van zoetermeer weer terug naar den haag de kinderen zijn nu groot en wonen weer daar nu wil ik ook terug
ik woon in een 4 kamer flat op de 5 de etage vlak bij de stadshart stations scholen en veel groen in de wijk driemanspolder



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/11/2013 10:13 door nancy_t_hart@hotmail.com.
Hallo ik heb je atvertensi gezien en ik wouw vragen welke soort woning zoek u in den haag want ik woon in den haag en wil graag naar zoetermeer maar ik heb een 3 kamer woning waarvan ik het 4 kamer woning heb gemaakt in wijk vrederust 1 ste etage een portiek woning.
Ik heb een woning in Rokkeveen van 3 kamers. op de tweede verdieping in een kindervriendelijke vbuurt.. erg gezellig om te wonen.
Maar ik wil graag naar Den haag.. en valkensboskwartier is best. zolang de huur een beetje overeenkomt met de mijne.. mail nme mensen als u wilt ruilen. Wie weet kunnen we elkaar helpen
Hoi Hoi ik las je bericht, ik woon namelijk in zoetermeer in een eengezinswoning en wil toch wel terug naar den haag!

groetjes, regina
geachte mevrouw,

bent u nog op zoek naar een woning ik heb een 4 kamer flatwoing ( nieuwe flat) 6 jaar oud.

3 hoog met lift 5 mint lopen leweg en schuin tegen over het zuiderpark.

veel winkels en veel groen en alles bij de hand.

3 slaapkamers open keuken 30 vierkantemeter, grotebadkamer met ligbad de was en droger kunnen op elkaar dat is ook makkelijk.

cv dubbelglas en ook een berging en een plek voor je auto in de garage.

huur 665,00 geen huursusidie mogelijk.

ik woon hier met mijn twee kleine kinderen en wil dolgraag op nieuw beginnen in zoetermeer .

lijkt het u iets dan hoor ik graag van u.


groetjes mevrouw Ram
ik woon in loosduinen okkernootstraat eerste etage 4 kamers open portiek
Hallo regina,
ik lees je bericht dat je een gezinswoning hebt in zoetermeer. ik ben op zoek naar iets rustigs en ben het druke stadsleven beu.
ik heb een app. in den haag stationsbuurt huur 475,-
hoeveel bedraagt huur van gezinswon. van jou?


met vriendelijk groet,
irene
Graag zou ik van u vernemen of u geinteresseerd bent om uw woning met mijn woning te ruilen.

Mijn woning staat in de Newtonstraat, Den Haag, vlakbij de Regentesselaan, is een soort hofjeswoning (50m2), geen doorgaand verkeer, kindvriendelijk dus. Wel mogelijk om te laden/lossen. Het is een gerenoveerde woning met CV en dubbele beglazing. Parkeren met goedkope vergunning is geen probleem in de buurt.

Het is een 3 kamer benedenwoning met achtertuin (ongeveer 18 m2) met grote berging in de straat. Er zijn voldoende tramhaltes in de buurt. Winkelstraat Weimarstraat met AH en Blokker etc, 5 minuten lopen. Buurtwinkel 1 minuut lopen. Er zijn ook meerdere scholen in de wijk. Park ‘de Verademing’ is om de hoek.

De huur wordt ongeveer 350/360 euro, inclusief service abonnement.
Ik heb wel intresse in woning ruil ik woon zelf in een 2/3 kamer beneden woning aan het rand van centrum van den haag.

gr Nelly
Heb een 4 kamer portiek beneden woning met een belachelijk grote tuin en een hele mooie omgeving in Voorburg
Wil graag naar zoeter meer verhuizen want me familie woont daar

gr Jennifer
ik woon in zoetermeer in ik wil naar den haag verhuizen
angelslook@live.nl
ik woon in zoetermeer oosterheem wil je rulie met 3 kamer
Ik woon in Den Haag centrum en wil dolgraag verhuizen naar een eengezinswoning in zoetermeer. Ik heb een 3 kamerwoning vlakbij de ijssalon Florencia.
Heb je interesse laat het weten nayrav1@gmail.com
Hallo ik woon ook in de Okkernoostraat 3 kamer woning gelegen aan de volkstuinen en veel groenvoorzieningen.
Wil dol graag naar Zoetermeer met mijn kids.... huur is 320 p.m.
Reageer graag op Shaindelpieterse@hotmail.com
hallo will je aub meer vertellen wat je persic welt,en waar in oosterheem woon je,ik woon zelf in rijswijk en will graag vlak bij mijn ouders in zoetermeer komen woonen
dank uw
ik woon in zoetermeer 5 kamer eensgezin woning achter tuin zolder 4 slapkamer ik wil naar den haag /rijswijk/ wateringen/delft.
ik zoek 4 kamer of 5 kamer eensgezin woning.
Beste Jennifer,

Ben je nog op zoek naar een woning in Zoetermeer?

Met vriendelijke groet,

Kimberly
Hallo,

Ik wil naar zoetemeer verhuizen en ik woon 1etage mijn appartement bestaat uit 2 slaapkamers en 1 woonkamer met balkon in heel mooi buurt kun je zelf langs komen en zien
Als je meer informatie wil weten bel mij graag via 0684592921
Hallo,

Ik woon in den haag en ik wil naar zoetemeer verhuizen als je meer inf wil weten over mijn huis bel mij graag zo snel via 0684592921
Hallo Jennifer,

Ik woon in een nieuwbouw appartament in palenstein (wijk 22)met een lift.
Het is een 3 kamerwoning met openkeuken,grote badkamer en een berging in de woning.
Woont op de 6e etage, wil verhuizen ivm gezins uitbreiding.

Heb je interesse kan je me mailen naar:dinky78@hotmail.com
hallo,

ik heb een eengezinswoning met 3slaapkamers en een grote woonkamer
woonoppervlakte 100-150 m in de lier.
dat is dicht bij delft ,rijswijk en wateringseveld
mocht je interesse hebben hoor ik dat graag.

groetjes,

shara
Kimberley?

Ik heb een woning van 3 kamers in Loosduinen. En ons geszin willen graag terug naar ZOtermeer.
Kun je misschien contact met mij op nemen? Mocht je intresse hebben?

Met de Vriendelijke groet,

Shaindel
0629150096
[Hierbij gaarne woningruil vanaf Hoofddorp,,eensgezinds 5 kmr-woning (Noord-Holland)..Huur euro 560,,naar Zoetermeer,,Den-Haag en omstreken..Gevraagd 4 kamerwoning..(huur beneden of rond de :euro 480)..In buurd bij scholen en winkels..
ik woon in den haag moerwijk 3 kamer beneden woning 2kamers zijn nieuw behangen en de keuken is pas geverd is wil zo snel mogelijk verhuizen liefst deze week nog!!!
Mocht je nog interesse hebben in woningruil kun je mij mailen. Mvg, Natascha
goeiedag, wilt u nog steeds verhuizen? of bent u al verhuist? ik heb zelf een hele leuke 3 kamer woning in den haag. Ik hoor graag van u
goeiedag, ik heb zzelf een hele leuke 3 kamerwoning op de begane grond. Heeft u een eengezindswoning in zoetermeer? groet
wil u woningruil met mij
Ik heb een huis (flat met 4 verdiepingen) 2 etg in Delft met 4 ruime slaapkamers, en 1 grote woonkamer en een leuke balkon.
Het huis is netjes ik wil Den haag voorbrug Rijswijk .BEL mij 0659056780, gr,Abdu
Hoi heb een 3 kamer woning in zoetermeer,wijk 17 en wil graag terug naar den haag, heb je nog interesse mail mij dan.

gr Martin
Gepost door: martin ()
Datum: 05 november 2012 11:13


Hoi heb een 3 kamer woning in zoetermeer,wijk 17 en wil graag terug naar den haag, heb je nog interesse mail mij dan.

gr Martin
Auteur:

Onderwerp:


Bericht: